Pelangan pon bole buat silap jugak, kan?

Friday, January 14, 2011

Assalamualaikum..

huwaa..tajuk hangat tak?hekhekehkee..

hari ni rasa puas hati sebab bole balas dendam..ahkehkehkee..saya pon tak tahu patut ke tak patut saya buat gitu..huhu..korang je nilai oke..seyes ini 2nd time saya kene dengan orang yang sama..kepala lutut die..kadang-kadang saya rasa, customer kene ingat, dia pon ada masa buat silap jugak..pepatah 'customer always right' tu da bole buang ke laut da sekarang ni..grrr..

1st time kene, saya tak tahu la minah ni perasan hot baget macam anak raja kapoor ke hape, kat kaunter, punye la ramai orang beratur nak bayar..selamber kodok die je potong Q then campak duit..kepala hotak die..ingat sampah ke nak campak-campak..sampai pakcik kat depan saya tu cakap 'engkau takde sivik ke nak oiii'.. bikin malu betol..

2nd time, tadi la..same jugak, maen campak-campak duit dengan muka nak kena sepak die tu..but sory naek lori la cik kak oii..wa da aim muka lu betol-betol..bila dia campak duit then terus blah pegi kat kete dia..saya biar je, tak set pon kat komputer..hekhekhekee..padan muke kau..dia angkat pam..tekan-tekan minyak tak keluar..saya buat dek je, uruskan customer yang laen..eh tak kuasa la nak layan orang macam tu..ingat pekerja ni cikai-cikai ke..adehhaii..

da banyak kali try, last-last die pandang saya dari jauh sambil buat muka kodok die tu..konon marah la..die ingat, marah dia je ada, saya punye marah die tak tahu..*marah ni, marah oke* saya cakap 'ape hal'..tapi dengan isyarat tangan la..nak jerit, tak kuasa, bila dia pon macam orang bodoh tak faham bahasa, saya panggil pegi kaunter..sampai-sampai je, die sembur saya cakap duit da bagi, tapi mane minyak die..chehhh..time ni la saya sekolahkan dia..ehemm..


'laen kali jangan maen campak-campak duit, kite takde tanggungjawab kalau duit awak hilang ya..laen kali kasi elok-elok, jangan potong barisan, ingatlah orang tersayang' then saya amek duit die, suruh pekerja kaunter sebelah set, saya gerak pegi toilet..hekheke..kalu tunggu kat situ, memang cari nahas la nak kene sembur dengan die lagi sekali..huhu..

panas hati betol la bila kene macam ni..agaknya memang dia jenis perangai macam tu kot..member sebelah pon banyak kali kene dengan dia..rupenye, kak kerani yang da 4 tahun keje sane pon tahu perangai dia tu..eh saya lupe pulak nak tanya nama..ingat nak mintak autograf kat kaki jugak tadi..hohohoho

acely, banyak benda jugak saya nak share dengan korang malam ni..but takpelah..esok masih ada kan..ni pon macam da panjang gile da..hehehe..saya buat keje serius je sampai ke malam..sebab still terfikir betol ke tak tindakan saya tu..huhu..but saya manusia kot..bila kena macam tu, rasa macam tercabar..hati jadi panas..muka jadi merah..grrrrr..

sabar je lahh..esok keje petang lagi..jam 2 petang sampai 10 malam..dan berkemungkinan saya jumpe orang yang sama lagi..harap-harap bukan dengan perangai yang sama..kalau same lagi, memang nak kene luku laa..aigooo..

eh korang nak tengok lagi menarik..klik sini ya..huhu..hangat..

Selamat Malam Semua

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

11 Comments

  1. haha.. kurg hajar btol pompuan tu..
    mcm bagus je campak2..
    mmg patot pon awk wat camtu..
    kalau boleh, sembur lama skit lain kali... heheh..

    ReplyDelete
  2. hai2..sis~
    dh lme x dtg blog ni.
    akak x g prktikal ke?

    ReplyDelete
  3. ohh..ptot la..
    hehe.
    ok.gud luck.
    kem salam pompuan yg cmpak duet tu. =,='

    ReplyDelete
  4. garangnyer mia..
    mmg malang la sape cari pasal ngn mia..
    pdn muka kn..
    sape soh wat cik mia kite ni panas..
    hehe..

    nota hati: pmpn tu cun x? nek kete ape? nk pam bape rggit?.
    haha..byk plak soklan..

    ReplyDelete
  5. @Solihin Zubir

    ehhe..sy geram sungguh time tu..tak tertahan-tahan da..hhaa..

    ReplyDelete
  6. @♥cik mySara♥

    cheh..pasal die cantek la jadi kerek kot..hhuhuhu..thanks singgah sini dear

    ReplyDelete
  7. @☆aDihAys☆

    kehekhek..takdelah dear..tu mmg da tahap marah ya amat tu..kuang ajo sgt.

    ReplyDelete
  8. ala teringat kisah my mom.penat wat pump tu tercabut gak.hehehe

    ReplyDelete
  9. wah!berani nya mia..hanys pon x brani gitu..
    brabo! brabo!
    kadang2 org cenggitu kena di ajo..
    hik hik

    ReplyDelete
  10. @h A n Y S

    hahaha..berani x berani sgt la dear..takot jugak tu..ehhee

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^