Gempak Starz Collections

Friday, January 21, 2011


Assalamualaikum..

hi uolss..

yeaahh..dengan bangganya saya mengumumkan bahawa, saya demam hari ni..hekhekhee.. dan dengan bangga sebangga bangganya jugak, saya mengumumkan bahawa esok saya tidak cuti..(t__t.) ehem..

thanks ya untuk semua pandangan pasal entry Kalau blogger tak tanpa link kite ni..ehehe..korang memang terbaekklahh..baeklah, sape sini yang minat komik?..peminat di sini bermaksud, bila part katun tu nanges, korang pon nanges jugak, bila part kissing, korang pulak yang malu-malu kucinggg *pAnGggg!!*

kalau ada, korang bole la join saya yaa..keheke..saya ni, tak tahu la nak cakap camne, nak macam orang kemaruk, tahu?hehehe..memang betol-betol gila pada komik okee..but saya suka komik yang dialih bahasa oleh SHOGAKUKAN U.C..ala..komik yang more to kegadisan..hikhikhikkk *orang kata, gelak style gini macam gedik-gedik sikit..grrr*

hingga hari ni, ni je yang sempat saya kumpul..huhu..








saya suka baca ulang-ulang..ekhekhee..ni pon da banyak da ketinggalan..saya biasa kalau kemaruk nak membaca, bole beli sampai 6 buah sekali gus..huhu..macam membazir gile kan..biasanya, komik ni harganya RM6.50 atau RM7.50..so korang boleh anggarkan berapa da abes untuk collection kat atas tu..hekhkehekee..lepas tu, hujung bulan, korek tabung syiling untuk beli maggi...akhakhakaha..*padan muka aku, kan?ehhee*

ada sapa-sapa yang share minat ni dengan saya tak??seriusly nak tahu..share kat sini ek..mari..mari..

eh, sesiapa yang berumur 18 tahun ke atas pada 30 Dec 2010, wajib klik SINI..cepat-cepat!..

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

27 Comments

  1. org kumpul lawak kampus je.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. muehhe..komik kat umah saye belambak mia..katon2 gempak yang bengong tu yang paling bes..

    ReplyDelete
  3. pehh banyak gilaa! ika pon ade kumpul tapi sikit je.

    ReplyDelete
  4. Ha?? Lagi byk dari Kee! rase sungguh tercabar.. ngeh3.. Nak bwat ebtry jugak lah pasal collection GS, nnt Kee link kan ke sini ye.. ;)

    ReplyDelete
  5. sy kumpul kitab2 agama islm je.
    =p

    *cept baik ye=)

    ReplyDelete
  6. banyaknyaa!
    coklet suka kumpul novel je..rasa mcm coklet je heroin dlm novel tue.heee.
    btw...hobi mia mmg bgus cz suka mmbaca. =)

    ReplyDelete
  7. sama! yong suka juga...da lama suka baca komik mcm ni tau

    ReplyDelete
  8. banyak tuh sis...pinjam??hehehehe

    ReplyDelete
  9. komik2 ni sama mcm sepupu sy punya, dia pon hantu komik2 gegels ni, and dia jugak dah berjaya pengaruhi saya!
    oh tidakkkkk!
    ahahaha
    ;p

    psssttt...tp memang best pon..
    hihi

    ReplyDelete
  10. dah tak beli dah.
    dari sekolah kumpul ade dua almari penuh.
    pastu dah malas.
    banyak sangat takde tempat nak letak.
    tunggu lawak kampus je baru beli.
    hehe.

    ReplyDelete
  11. @Sophia Rani

    akk suka gak baca tu..but more to komik girl mcm ni la..ehkhekee

    ReplyDelete
  12. @JIJI YU

    ahhahaa..kan, mmg bengong..utk release after study bole la melayan..

    ReplyDelete
  13. @-iEkA DaRLink-

    bila kemaruk membaca, tak sedar eh tibe3 da manyak gini yang..

    ReplyDelete
  14. @Wan Fakhrul Rin

    yeaahh..nnti share kat sini tau bro..bole jenguk3 nanti..ehhee

    ReplyDelete
  15. @nerves

    hehehe..good 4 u bro..jarang mkn obat, xthu bila bole baek ni..huhuh

    ReplyDelete
  16. @cikCOKLET:)

    hhahaa..yeahh kan dear..mcm geli3 sket komik ni..but bestt

    ReplyDelete
  17. @Rara Farah

    bole yangg..hehe..meh dtg umah akk mehh

    ReplyDelete
  18. @h A n Y S

    hahahaa..hanys pon terjebakk jugak ke..oh yeahh..mmg best kan dear..

    ReplyDelete
  19. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! gila banyakkkkkkk komik!! T.T takud plak kite tengok haha.

    kite xsuka bace komik! huahua xreti nak bace ouh. sebab pelik haha. =D

    ReplyDelete
  20. @alia shahira

    hehehee..akk mmg suka baca komik yang..dari 2008..hekehkehkee

    ReplyDelete
  21. Woh, banyak juga collection anda.

    ReplyDelete
  22. myra pun addict komik...
    pantang nampak komik....
    kalo nampak jer, dengan sukahati amik semua tajuk yg xde dalam koleksi....=)
    slalu bajet skali bli dalam rm100...
    =) sgt gile komik kan ?

    kadang-kadang rasa...nak bf cm gitu bole ? suweettt jer...kacak lak tue...=)

    ok, mengarut...selamat membaca komik =)

    ReplyDelete
  23. me too....
    cant get enough of them...
    i heart of ma comics...
    hehe....
    :)

    ReplyDelete
  24. me too....
    cant get enough of them...
    i heart of ma comics...
    hehe....
    :)

    ReplyDelete
  25. huahua aku mnat sains so 38 bjik ikhtiar idop tu abes aku beli.. huahua byk giler facts aku dpat (^__^)v

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^