saya OKEY!

Wednesday, November 30, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

semalam kepala pening, hati pak pung pak pung da macam bunyi 'gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati' oke. tak tahu ape yang saya merepek tapi seriusly rasa gugup mula berleluasa sewenang-wenangnya oke.

masa pertandingan nasyid peringkat negeri hari tu, memang saya diberitahu yang peringkat kebangsaan akan diadakan pada Disember ni. so macam bule huhahh huhaah lagi la sekarang ni kan ehem. itu yang bersemangat waja pergi berjimba-jimba dengan sedara mara dan buat makan-makan. tukang masaknya, siapa lagi kalau bukan mak nenek ini ehem ehem dalam bracket. ada satay, otak-otak, ayam dan ikan bakar. oyeaaass, semuanya bakar sendiri secara beramai-ramai bhahahah. memang AWEsome gila lepas tu tersandar kekenyangan dan tak sedar diri yang pinggan mangkuk berlambak nak kene cuci, rasakan!!

KLIK sekali je

dan pak sedara dari Pulau Pinang pon ada join jugak. almaklum, cuti sekolah kan masa nak bersuka ria dengan family. tengah seronok makan tak hengat dunia, pak sedara tu tegur pasal nasyid kebangsaan. saya pelik macamane pak sedara ni bule tahu. beliau bagitahu yang pertandingan tu akan dibuat pada Sabtu INI, ya lagi 3, 4 hari ni YEEE!! *kilat sabung menyambung, guruh berdentum!* ehem efek tambahan -..-

but sekarang alhamdulillah, hati rasa bole bersenang lenang sikit sebab da call pihak Jabatan Agama Islam Pulau Pinang and da diberitahu peringkat kebangsaan jatuh pada 22 Disember 2011 ini. tu pun kalau takde tangguh-tangguh lagi, grrr.


suka heart besar besar tu bhahaha!

ehem, untuk riangkan hati yang gundah gulana ni, mari kita layan Dream High oyea. oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^