Back To School..

Wednesday, December 22, 2010

Assalamualaikum..

cuti sekolah lagi bape minggu je nak abes..

bermakna, tinggal lagi berapa minggu je adik saya yang bongsu nak masuk sekolah menengah..kehkehee..

seyesly saya dan kakak termasuk ibu ayah risau nak masukkan dia kat sekolah yang mana..yela..orangnya kecik..suara pon masih macam doraemon lagi..kehkee...

kalau bole, ayah nak hantar ijat ke Kelantan..huhu..
but saya rasa macam jauuhhh gilee..kalau jadi, lepas ni, takde la geng saya nak maen game malam-malam, borak pasal cite korea..ehem, budak ni minat cite korea oke..lagi-lagi kalau ada awek-awek korea yang comel-comel..grrr..

hehe..betul ke budak lelaki ni, makin besar makin pemalu?? ^3^

sebab saya tengok adik saya ni, jadi makin pemalu pulak sekarang..kalau dulu, tak kesah pon bile jumpe artis then bergambar..but sekarang, malu gilee...saya pulak naek terkinja-kinja..hakhakaa..kakak yang gedik kan..

bayangkan nak suruh amek tisu kat kaunter restoran pon dia cakap, taknaklah, ijat malu kakak tu tenung ijat...HAPEKEH..dia guna perkataan 'tenung' ya..bukan 'pandang'..tapi 'tenung'..ok fine..saya syak adik bongsu saya ni da mula ada aura lelaki sejati macam Fahrin Ahmad, bole?hohhoh

here are some picture ijat dengan artis..hehe..ke die da sedut aura 'world' kat penyanyi ni??khekhekee




suci gile muka kau, ijat..khekheke..

apepon, saya sedar yang adik saya ni da makin besar..da pandai bergaya, da tahu malu, da reti nak back up diri sendiri..hehe..but still, saya anggap die macam budak kecik lagi..ekhekee..


untuk adik akak, Muhammad Izzat Asyraf

selamat melangkah ke alam remaja ek yang..da besar, jadi lelaki yang baek, tahu tanggungjawab, jaga agama, dan selalu ingat Ibu dan Ayah okee...heee..alwayz beside u dik..

acehh..ni yang sensitip bila share bab family ni..hehehee..

ada sesiapa lagi yang baru nak masuk sekolah menengah?

meh same-same doakan budak-budak ni berjaya ya?

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

9 Comments

  1. comelnye adik..


    best woo gambar dgn mawi

    heee

    ReplyDelete
  2. i pon! eee takutnye nak mulakan sesi skola menengah, hehe

    ReplyDelete
  3. ooouh adik akk la yg sedut aura mawi sampai mawi dah xde aura skrg ek.
    hihihiii

    ReplyDelete
  4. @Anisa Hang Tuah

    hahahaa..kakak dia lagi comel kan anis?ekhekehkee

    ReplyDelete
  5. @nazirulhazwan~

    ehem..dato perasan muda la ni kan..klu kawen, dato anak da sebaya budak ni okeyyy..grrr

    ReplyDelete
  6. @tqaAwesome

    kehkeheke..haa la tqa..btol jgak kan..ehehe

    ReplyDelete
  7. eh..betul la tu..
    tgk aii..
    aii ni makin besar makin pemalu u
    *blush2*

    ReplyDelete
  8. @nerves

    hahahaa..yela pkcik..pemalu la ni konon ea??

    ReplyDelete
  9. suruh dye masuk sekolah aku dulu..
    kat kelantan jugak.. hehe

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^