Esok KONVO..oyea

Friday, July 29, 2011

Assalamualaikum..

hi semua..

thanks kepada semua yang sudi singgah blog Mia Suka Berangan ni ye. even mak nenek ni tenggelam timbul aje nak update blog, but still saya happy sebab blog ni da macam tempat merapu merepek melepas segala gundah gulana jiwa. pffft!

alhamdulillah, esok hari yang saya tunggu-tunggu tiba jugak. baju da siap iron, jubah da elok tergantung sambil senyum sumbing kat tepi almari, beg da siap terletak kat tepi pintu tunggu nak angkut masuk kete je esok, dan malam ni, saya nak tempek bedak sejuk banyak-banyak kat muka dengan doa moga-moga esok abam jerawat jeragat dan segala mak nenek tak singgah kat muka ni puhh puhhhh!!

esok gigih nak kena bangkit awal sikit dalam jam 3, 4 pagi jugak then terus gerak ke bumi bertuah Tanjong Malim. oyeah. saya dari tadi dok cuba nak pakai jubah sampai si Iman terkebil-kebil pandang. agaknya dalam hati budak kecit ni pelik ape.yang.orang.tua.ni.cuba.buktikan.grrr.



korang tolong doakan moga-moga saya tak tersungkur kat atas pentas nanti oke. al maklum, sifat cemerkap saya da terlebih-lebih pulak sekarang ni lepas kes jatuh kat bilik kuliah, dan kat tengah orang ramai ni. cis ciss. kalau la terjatuh jugak, mungkin saya bole praktikkan tips tersungkur ni nanti. kehkehkeh.

harap-harap semuanya berjalan lancar dengan izin-NYA. saya berdoa dan terlalu bersyukur kalau Ibu Ayah dapat saksikan saya di atas pentas esok. oh berdebarnya. dalam hati ni still jugak berharap moga-moga pokcik dapat datang esok. hehe, gatai!

oke da. nanti lepas konvo, update cerita lain pulak wokeyy. siap sedia nak jumpa kawan-kawan, nak laga-laga pipi, feluk-feluk bagai,oh nyam nyam. daabedabeduuuu!

~wassalam~

Klik SINI dan doakan saya

p/s : seyesly harap Safwan dapat datang >_<

You Might Also Like

14 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^