KHAS UNTUK SEMUA. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Monday, September 5, 2011

KHAS UNTUK SEMUA.

Dicatat oleh m i a di 1:00 PM
Assalamualaikum..

hi semua..

ehem, ehem..even da terlewat 5, 6 hari jugaklah, saya tetap tak mahu ketinggalan nak sampaikan ucapan untuk korang semua.




mohon maaf jika ada tersilap tutur kata, kasar tindakan dan perbuatan sama ada saya sedar atau tidak. harap persahabatan kita semua dalam dunia maya ni, akan terus berpanjangan ya.

dan bagi yang mengenali diri saya, pernah berbual sambil bertentang mata dengan mak nenek ni *sambil jari telunjuk kat dahi* pernah berbalas SMS, pernah berborak panjang atau pendek dalam talian telefon, pernah bergurau-senda kat wall atau ruangan chat di Facebook, seribu kemaafan saya mohon jika ada khilaf saya pada kalian semua.



*BUAH HATI PENGARANG JANTUNG, INTAN PAYUNG PENGUBAT RINDU DI HATI*


Ikhlas, dengan ingatan setulus kasih,

2 ulasan:

MerLe on September 5, 2011 at 9:36 PM said... BALAS

slmt hri raya jugak~ maaf zahir batin =)

mia on September 6, 2011 at 8:06 AM said... BALAS

@MerLe

tq dear..selamat hari raya ya :)

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan