KHAS UNTUK SEMUA.

Monday, September 05, 2011

Assalamualaikum..

hi semua..

ehem, ehem..even da terlewat 5, 6 hari jugaklah, saya tetap tak mahu ketinggalan nak sampaikan ucapan untuk korang semua.




mohon maaf jika ada tersilap tutur kata, kasar tindakan dan perbuatan sama ada saya sedar atau tidak. harap persahabatan kita semua dalam dunia maya ni, akan terus berpanjangan ya.

dan bagi yang mengenali diri saya, pernah berbual sambil bertentang mata dengan mak nenek ni *sambil jari telunjuk kat dahi* pernah berbalas SMS, pernah berborak panjang atau pendek dalam talian telefon, pernah bergurau-senda kat wall atau ruangan chat di Facebook, seribu kemaafan saya mohon jika ada khilaf saya pada kalian semua.



*BUAH HATI PENGARANG JANTUNG, INTAN PAYUNG PENGUBAT RINDU DI HATI*


Ikhlas, dengan ingatan setulus kasih,

You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^