.shopping bole hilangkan stress kan? ehem.

Thursday, September 29, 2011

Assalamualaikum..

hi semua,

disebabkan stress akibat beberapa isu yang tak dapat dielakkan, makanya saya mengambil keputusan untuk menjalani treatment mengurangkan stress ini kerana khuatir perkara ini akan berpanjangan dan menganggu kehidupan harian kelak ehem. kau tengok mak nenek ni da mengarut oii oii kau kenapa *sepak-sepak muka sendiri*

oke fine, saya pegi shopping hari tu, dapat? kehkehkeh shopping ni best kan, dapat hilangkan stress serta merta, tapi bila tak dapat beli itu ini, tahap stress lagi bertambah berlipat kali ganda, jadi ape yang cuba saya buktikan?? ha sudah saya sedang mengarut lagi korang perasan tak ni? argghhhhh!!! *bukan bunyi lucah, haip*

enaf mia pelis la. baeklah, Melaka ni kecik je semua orang tahu kan? ada 3 daerah je tapi shopping mall berlambak-lambak sini sana. yang terbaru, Jusco terbesar di Asia Tenggara *hamek kaww* dibina kat Melaka ni dan ianya memang tersangatlah superb marveless gilee. saya shopping tak hengat dunia dan sempat sebat 2, 3, 4 barang yang bikin saya menari-nari setempat dua tiga kali.


harta benda sepencarian

2 SiklyGirl Lash Prism Waterproff Mascara RM 14.90         
(buy 1 FREE 1 oyea!)
1 Elianto Shine Up Lip 04 Pink Opal RM 26.00
2 Begonia Mask from Sasa RM 4.47 (3pcs per box)
2 Cotton Bud 100pcs from Sasa RM2.00

oke tu je, laen kali saya buat review pasal Lipstik Shine Up tu ye. trust me, memang best gile.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

6 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^