Dermal Korea Facial Mask di MITC Melaka oyea!

Sunday, September 18, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

lama betul tak borak pasal produk skin care ea. macam tak menyempat nak menaip da sekarang ni. huhu. sekarang ni pun ada sedara dari Johor datang beraya ke rumah. oke lettew, raya kan sebulan? kan..kan.

oke sudah. semalam sempat jalan-jalan ke MITC Melaka sebab ada mum & baby fair kat sana. ehem, pada saya takdelah fair sangat kot. same aje harganya. tapi saya sempat jugak rembat satu barang yang memang menarik sangat sebab harga die betol kebabommlahh hai.

Dermal Korea Facial Mask

mata adalah macam nak juling sebab ada beribu riban mask kat situ dan semuanya da ada dalam paket. perkara pertama yang saya tanya pada amoi tukang jual adalah, produk ini HALAL atau tidak. so amoi ni eseplen kat saya tentang kandungan setiap mask, letih nak mendengar sebab banyak sangat type.


ni haa..hamek kau!


amoi tu sarankan saya guna Dermal Arbutin Collagen Essence Mask untuk jeragat dan bintik hitam. tak tahu la amoi tu kelentong ke hape, but saya memang niat nak sebat barang seketul dua sebab harga memang AWEsome gile larrr!



mak nenek sebat yang ini.


sekarang tengah promotion kat MITC Melaka Baby Fair

Dermal Korea Facial Mask
10 paket
RM12 SAHAJA


(RM1.20 EACH, hell yeahhhhhh!!!)

ha mane nak dapat engko. saya ada review pasal mask ni lepas da beli semalam. and yeahh, harganya bole tahan, RM4 each kot, dan yang paling murah, RM1.90 each, itu pun harga promotion. tapi kat sini bole dapat 10 paket sekaligus dengan duoblas hengget aje. best kan, best kan.

tapi tapi tapi, ada jugak yang tak bestnya. 10 paket tu, semua jenis yang sama aje. alooooo, tak dapat nak try laen-laen type, itu aje yang tak best. hehe.

baby fair ni tamat ESOK. jadi sape-sape yang ada di Melaka dan teringin nak beli, meh la singgah ya. ehem, mak nenek ni pun nak pegi beli lagi, dan lagi esok. muhahahahhahahhaa.

oke da bai.

~wassalam~

p/s : nanti nak buat review pulop!

KLIK rasa rasberry!



You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^