.kenapa Pak Guard sekolah tak kacak macam Shaheizy Sam ye.

Sunday, September 11, 2011

Assalamualaikum..

hi semua,

ini tak abes cerita pasal kantin sekolah lagi okey. ehem sekarang nak baget macam muda-muda gittew padahal tak sedaq diri nak masuk zaman old skool da. eh macam sedap aje sebut old skool tu kan? oke da mengarut.

sepanjang 2 hari saya kerja kat kantin sekolah rendah, masih tak berkesempatan nak terserempak dengan pak guard sekolah tu. mungkinkah dia sama hensem dengan pak guard sekolah lama saya dulu? sebab saya macam perasan, pak guard sekolah muka semuanya sepesen aje. gumuk pon lebih kurang aje. oke fine, even tak sama, tapi diorang hampir-hampir nak sama kan??? grrr *nak jugak cakap sama tuiihh* tapi tiap kali saya masuk sekolah, mesti akan cari pak guard dulu, haiisshh tak tahu la apsal. tensen dan pening jugak bila fikirkan sindrom saya yang satu ni. haishhh semak semak.

tapi tapi tapi, sebelum balik rumah semalam, saya sempat singgah ke sekolah menengah kat area yang sama sebab abang ipar ni pegang 2 tender kantin sekolah sekali gus, sekolah menengah dan sekolah rendah. rezeki murah ai tell yu! oke bukan tu saya nak cerita sebenarnya, maaf ya mak nenek ni cepat benau lupa diri. ehem.


kalau la semua pak guard kacak macam ni, mesti Malaysia banyak melahirkan pelajar cemerlang, sebab semua murid bangkit awal tak nak miss pegi sekolah =..=


masa masuk je kawasan sekolah menengah tu, macam biasalah saya tercari-cari pak guardnye. da macam sebijik orang gila meroyan dok terkebil-kebil kiri kanan sambil garu kelapa kepala. tapi tak jumpa takkan saya nak pegi hentak meja pengetua pulak kan tanya mana pak guard sekolah ni hahh? tak perlu kot. tapi mungkin memang jodoh *panGg, hentak kepala* masa dalam kereta nak keluar dari sekolah tu, saya ternampak jugak pak guard tengah pegang getah paip sambil siram sebijik kereta. erkk, macam pelik gile kat situ. kau bayangkan nampak orang siram kereta kat kawasan sekolah sambil tersengih-sengih? ini betol punya meroyan ni. akehkehkeh. 
saya syak pakcik ni gila. tapi abang ipar cakap, pakcik ni memang suka siram kereta orang di tengah-tengah panas. apekeh?? tujuannya, nak ajar orang yang tak reti bahasa parking kereta kat tempat bukan sepatutnya. kau faham? bila dengar tu, saya pulak yang tersengih-sengih. ntah kenapa tiba-tiba rasa macam pakcik ni comel pulak. haa sudah.



oke da bai

~wassalam~

p/s : menyirap aje entry ni hanya cerita pasal pak guard sekolah?? waterpark betoll!

Pengguna Hotlink? Klik SINI sekali



You Might Also Like

2 Comments

  1. hahah senget..mia senget..obses ngn pak guard lak die ni..hehe seksi ek pak guard pkai uniform..meh la dtg tmpt keje sy..pak guard situ lg ensem..foreigner lagi.tp bangla mari la..hehe klu nak tgk leh sy set kan date..hahah..

    mia..meh dtg umh..ade open house...

    ReplyDelete
  2. @haidi takeAfoto

    hamboi hamboi, sesedap stobery je panggil senget tu ek..ahkhkaaa, tp mcm comel aje bunyiknya en heidi uii..

    open house, rumah kat mane pokcik?

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^