Highlight Blog : Blog Make Up & Produk Review

Wednesday, September 28, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

sekarang ni saya sedang gigih menaip novel yang da terbengkalai bertahun-tahun, muhahaha. dan lagi, sibuk juga menghafal lagu sebab tiba-tiba aje dapat call dari kakak Raqib nak ajak masuk nasyid untuk festival negeri Melaka 4 oktober ini. ehem, rasa gugup mula menguasai diri manelah tahu kot tersungkur kat atas pentas esok, atau suara tiba-tiba jadi beku haa ghasakk kauu la mak nenek uii.

oke enaf. dua tiga hari ni jugak, saya asyik skodeng tutorial make up oleh makwe-makwe cun aje la. haisshh, ntah hape sindrom berlaku sekarang ni, saya macam asaited plus teruja gila bila tengok tutorial make up Maria Elena ni. acely, saya bukan peminat nombor 1 dalam bab-bab warna-warni muka ni, tapi tu laa, semenjak dua tiga menjak ni aje gatai betol rasenya nafsu membuak-buak. makanya, dengan gigih nak highlight beberapa blog yang pada saya, memang best, sebab banyak buat review produk, tutorial make up dan macam-macam lagi info berguna untuk adekk manis macam saya ni. ehem.

eh sory la pada ostad jiji, beliau kurang berkenan kalau saya buat entry gadis-gadis ni, muhahaha hamek kau ostad, naek nama hang kat sini hokeyyy. oke sudah. harap bersabar ya ostad hihihi *gelak seriuss mintak lempang*

1. http://stoberycokelat.blogspot.com/

oh blog ni memang tersangatla saya rekemen. tutorial make up yang cik fyna buat gile mudah dengan step one by one. dan lagi, produk yang beliau gunakan memang jenis mudah milik takdelah harga ribu riban. korang bole cekkidaud kat menu bar blog ni ada beberapa tutorial make up yang hot sangat. dan yang paling saya suka, cik fyna jugak suka buat review produk hohoiii AWEsome sungguh. ce try tengok oke.

2. http://sayasukamekap.blogspot.com/

oyea. blog cik puteri ni adalah 1st blog yang saya discover sejak mula berkecimpongg dalam nafsu warna muka ni haiyak! blog cik puteri ni lebih banyak buat review produk berbanding tutorial make up, which is bagus jugak untuk info kita-kita ni *jari ke dada, mata ke atas, kaki naek sebelah ehem* dan paling best, cik puteri buat review produk yang memang digilai ramai macam Stage, Elianto, Etude House dan juta-juta produk lagi. silakan terjah blog ni kalau nak tengok review produk yang pelbagai hokeyy.

Iklan sebentar : KLIK sekali aje

3. http://littlelovealways.blogspot.com/

blog cik mazni ni pun hangat dengan tutorial make up jugak. 1st taim singgah sini, saya macam huwaa gila la ekstrem cara mazni bersolek. mula-mula macam nampak pelik, sebab beliau maen tonyok-tonyok giteww tapi bila da sampai final look, eh ehh nampak kemas dan molek sangat. yang paling AWEsome, mazni ada juga sertakan tips-tips make up yang hot sangat. ha maghii serbu blog mazni yihaaa!

4. http://zoeyzauyah.blogspot.com/

yeah ni adalah blog yang saya suka jugak. cik zoey memang seorang jurusolek makanya haruslah beliau pakar bab-bab make up ni. saya suka sangat tutorial make up cik zoey ni. seyesly, kualiti video memang top even tak setanding luar negara kan. sebab, cik zoey betol-betol focus pada bahagian yang nak disentuh. kalau make up mata, memang camera tu betol-betol focus pada bahagian mata, memang tersangat la puass kalau dapat tengok tutorial yang jelas macam ni. marila terjah ramai-ramai hokey.

keempat-empat belog ni memang saya highly recomended pada semua yang minat bab-bab make up dan produk-produk penjagaan wajah ni ya. acely, bagus jugak sebab kita bole jadikan rujukan kalau nak beli produk untuk diri sendiri kan. ehem

maka dengan itu, silakan terjah blog-blog di atas yawww!

oke da bai,

~wassalam~



You Might Also Like

9 Comments

  1. slalu gak tgk yg kat zoey tu even xpndai lgsg nk warna wrnikan wajah..heheh..

    ReplyDelete
  2. terima kasih sebab blog maz tersenarai kat sini.. tenkiu~ tonyoh2 yer.. meyh sy tonyoh muke awak pulak :)

    ReplyDelete
  3. waaa terharunya ada blog fyna..tq sayang..tq so much

    ReplyDelete
  4. tq sgt2...saya dh ltk link blog kamu kt entry saya =)

    ReplyDelete
  5. @nuyui a.k.a miss NUSHA

    kan kan. yui ni same la dgn akak, suka btol tgk diorg ni

    ReplyDelete
  6. @Nurul Mazni

    hahaha, jgn marah yang, mmg tgk cara mazni sgt ekstrim tp hebat sgt hasilnya..sukaa

    ReplyDelete
  7. @fyna

    welkam fyna, blog u mmg best n penuh info..

    ReplyDelete
  8. @zOeY zAu YaH

    huwaa thanks dear..nnti buat tutorial make up lagi tau..sgt bestttt!

    ReplyDelete
  9. Hi dear..thanks sbb masukkan blog puteri jugak..sgt sgt happy..hehe..thanks tau..maaf lmbt response

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^