ChurpChurp - Campaign Assignment

Monday, March 07, 2011

Assalamualaikum..

Salam Isnin semua..

lagi 4 hari nak cuti..hahaha..gile kemarok ni..sabar jelah..hari ni macam biasa, banyak relief aje..so jadi penunggu setia bilik guru la petang isnin ni yaa..

well, tengok tajuk, mesti ramai da tahu pasal campaign assignment ni..betapa banyaklah saya dapat dari churpchurp..but rasenya, masih tak berkesempatan nak settlekan..maaflah ya abang churp..peliss jangan merajok dengan saya yaa..huhuhu..



bila fikir balik, ada 2 sebab kenapa benda ni tak berjalan..1st, sekarang ni, update blog pon curik-curik kat bilik guru..so sendiri mau ingatlah masa yang ada nak layan semua ni..aduhai..sebab tu, cuti sekolah memanglah amat dinanti-nantikan sekarang ni..duhai hati..tabahlah dikau..*lemPanNGG!!*

secondly, sebab saya tak reti..hamekk kauu..hakhakahak..seyesly tak reti nak tweet macamane weh..sape tahu, tolongla ajar saya ya..seyes ni tak tipu..tu la sengal, orang buat akaun twitter, saya pon tak nak ketinggalan, tapi sepatah haram tak reti..malu,malu..hahahhaa


sape tahu nak selesaikan ChurpChurp marketing ni, silalah bantu saya ni oke..pelisss...baek..jaga diri ya uolss..

~wassalam~

You Might Also Like

6 Comments

  1. ape tu? sy pn xtau jgk..huhu~ tapi sm la kite..mggu ni ngn mggu lepas asyik kna gnti kelas je..

    ReplyDelete
  2. kne ade twitter ek nk join churp2 ni?
    hihikk..
    xreti la nk twit2..

    ReplyDelete
  3. join sama2 click churp2.. x payah twitter pun x per.. tapi kalo ada schedule tweet kena la guna twitter.. gud luck

    ReplyDelete
  4. @MerLe

    hehe.cikgu jgk ea..menengah ke?

    ReplyDelete
  5. @Cik Ezy

    xsemestinye dear..ade yg kene gune twitter, ada yg xprlu gak..

    ReplyDelete
  6. @AkieZecky

    pasal ada schedule twitter tu la..aduhai..ehhe..thnks ya singgah..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^