SELAMAT ULANG TAHUN, MIA

Sunday, March 20, 2011

Assalamualaikum..

morning uols..

pagi ni cerah dan rumah saya ramai orang..ehkehkee..

semalam ada jamuan sikit untuk hari lahir saya dan aniversary kawen kak long..jadi sekarang semua ada kat umah..rasa seronok sangat..ehem..safwan pon ade sekali..semalam buat bbq jugak..sangat seronok..nanti picture saya upload next time yaa...

hari ni, meningkat lagi setangga umur saya..24 tahun, yaa...da masuk peringkat dewasa da kot..ehkehekheke..ramai kawan-kawan da kawen, ada jugak yang da jadi ibu dan ayah..huhuh..saya, mungkin lagi 2 tahun..mungkin..harap jodoh yang satu ni berkekalan kan..amin..amin..


ni mia mase kecik..umo 2,3 tahun kot..hekehkeheke

thanks sangat-sangat pada korang yang sudi wish saya..hehee..sangat gembira dan terharu..bila ibu peluk sambil cium pipi depan safwan semalam, saya rasa malu..dan nak menangis..dan bila ayah pulak cium dahi sambil usap kepala saya masa wish selamat hari lahir..saya jadi sedih pulak..kahkahakhaaa..yela, saya patut da kerja da sekarang ni..dan bantu ibu ayah..takpe, sikit lagi saya nak sampai garisan penamat belajar ni..heehhe

terima kaseh jugak korang yang sudi singgah dan support saya dalam berblogging ni..saya sangat menghargai korang dalam hidup saya..thanks a lot ya...

BANGGA MILIKI iPhone 4 DI SINI

saya harap, semoga meningkatnya umur saya ni, sekali memberi kegembiraan dan menjadikan diri saya dan korang semua, insan yang sempurna, berjaya dan happy selalu..amin..amin..

untuk uols yang lahir pada 20 Mac..Selamat hari Lahir ya..

semoga ceria dan happy selalu..jaga diri uols..

~wassalam~



You Might Also Like

26 Comments

  1. HAPPY BIRTHDAY YANGGG!!!SEMOGA CEPAT KAHWEN DAN CEPAT DPT KEJE!!!hehehe..

    mia,caner buat iklan mcm kat atas tuh???

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir, semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  3. hahaha..bukan sekadar cium je tau mia...pesanan tu kene ingt..ape yee?kui3

    ReplyDelete
  4. epy besday yunk..
    24taon mude lg..
    enjoy dulu..
    haha

    ReplyDelete
  5. eeeiii..eid milad saeid akak mia..ahaha..akak....

    ReplyDelete
  6. hey cik gadis

    selamat ulang tahun kelahiran

    smoge bahagia hingga ke syurga

    =)

    ReplyDelete
  7. besday mia paling best kot eak.. sebab ramai yang celebrate.. hee~ cepat2 keje nanti belanja kalong ok.. ^^ wish u all the best yaa..

    ReplyDelete
  8. @twinkle twinkle

    thanks mira..hehe..tq jugk support blog akk ni ye

    ReplyDelete
  9. @yuyu lar

    amin..thanks yuyu..ehhee..iklan yg mane dear?yg kelip3 tu ke?kalu yg tu, ada kt tutorial babe..

    ReplyDelete
  10. @skool

    hahaaa..egat dear..pesanan dunia akhirat tu..

    ReplyDelete
  11. @Cik Ezy

    hahahaa..muda lagi ek yang?aduhai..mia da mula rase kedut3 ni...cehcehh

    ReplyDelete
  12. @nur

    thanks nur..tq slalu singgah sini tau..

    ReplyDelete
  13. @JIJI YU

    ceettt..saje je kamu kan..hahaa..thanks cikgu..sy da tua da..

    ReplyDelete
  14. @nerves

    amin..thanks alot dokte..kamu pon ya..happy sokmo..thanks jugak slalu support blog sy ni..acehh..

    ReplyDelete
  15. @Atiqah Adnan

    hahahaha..tau xpe..ehehe..but skali aniversari ko..dats y ramai ade..but sgt happening..ehhe..thanks kak long..love u.

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir ye mia..
    smoga pnjg umo murah rezeki.. amin.. :D

    ReplyDelete
  17. meh nk kasi muah muahh kat pp! ;)

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^