Off to Ulu Yam

Thursday, March 24, 2011

Assalamualaikum..

selamat petang semua..

pasal penyu semalam, memang berkesan okey saya letak gambar datuk Kame yang gatal itu..hohoho...korang percaya?silakan percaya oke..but lepas tu, tunjuk pulak gambar penyu sebenar..karang masuk surat gambar pulak tajuk 'Guru praktikal GILA komik'.. kahkahakhkaa..so far, berjaya buat murid happy sekejap dengan humor macam ni..ehem..

esok hingga ahad, saya akan ke Ulu Yam sebagai guru pengiring Pengakap sekolah..ehkehke..nak tergelak guling-guling je bila fikir nak jadi guru pengiring..chehh! kalau mase sekolah dulu, teringat cikgu-cikgu jadi pengiring, menyampah betol..da tu sekarang, diri sendiri pulak..huhuhu

saya perlu bermalam kat sane..jaga budak-budak..kalau jadi ape-ape, tanggungjawab saya pulak nak menjawab nanti..aduhai..bukan senang kan..harap-harap semuanya berjalan lancar je la kan..amin..amin..

nanti balik, mesti ada banyak gile benda nak share dengan korang..hohoho..jumpa nanti oke..

jaga diri uols..

~wassalam~



You Might Also Like

5 Comments

  1. kalo aku ajdi guru pengiring mmg aku suke..ehhe..sebab biase orang akan ingat aku student

    ReplyDelete
  2. bestnyeeeee..
    ikot ikot..
    nk jdk pengiring cik mia.. keh3..
    jge diri ye yunk..
    =)

    ReplyDelete
  3. cikgu miyaa.
    hati2 yer
    nnti nak gok gambar
    :)

    ReplyDelete
  4. harap harap diorang dapat bezakan antara cikgu dan anak muridnya

    ReplyDelete
  5. Patut r senyap.. Nnt citer eh

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^