Dendam Berahi..auummm!

Monday, March 14, 2011

Assalamualaikum..

selamat petang semua..da lunch ke?

ehem, harini uols keje ke?hohohoho..saya cuti..seminggu okee *kau nampak tak hidung tinggi di situ* kehkehkehh..sabar je la kan..

baeklah..hari ni, saya nak share kisah rumah tangga sikit..ehem..kenape saya rasa macam nak kawen je sejak akhir-akhir ni..acecehh wahh..da pandai guna 'sejak akhir-akhir' sekarang..eheh..poyo ek..oke abaikan..

puas hati dapat beramas mesra dengan iman tadi..tak tahu kenapa, saya pandang muka iman, rasa nak sepak-sepak je diri sendiri sebab geram sangat...grrRrrr..seyes tak tipu oke..


korang bole tahan ke kalu macam ni?


ni lagi la rasa hidung nak berdarah..


OMG, ni rasa nak hentak kepala kat dinding je, grrr..


oke fine, itu da over sangat la pulak kan..hehheee..seyesly tak sabar nak tunggu anak buah yang bakal lahir hujung tahun ni..hohoho..doa saya, semoga kandungan kak long saya baek-baek sahaja dan beliau sehat-sehat selalu..amin..amin..eh, korang kalu free, join la CONTEST KAK LONG saya ni..pstt..saya bagitau rahsia oke..antara hadiah contest ni ialah, tudung Hana Tajima yang harga RM99 tu dan ada jugak wang tunai RM100 okeeyyy...huhu..saya hanya mampu pandang je, sebab jadi juri..kehekhee..

oke da, eh..korang, sape nak baby comel macam si budak kecit Iman ni, cepat-cepat kawen okee..ehem..jom kawen jom..ada sape-sape nak kat saya ke?kahkahakhakahakaa..dreaming la cik me'ah oiii..

tata uols..

~wassalam~


You Might Also Like

12 Comments

  1. wohoho hana tajima ade tudung brand die woit..masyhur2...dah tu plak anak sedare cikgu teramat le kiut rase cam nak telan idup2 je

    ReplyDelete
  2. ya Allah, comelnye baby nie. geram giler.

    ReplyDelete
  3. hiii kolong pun nk imannn skrg.. geramnyeee.. pandai2 je mia sebut psal hadiah eak.. ade pmbetulan tuuu..teehee

    ReplyDelete
  4. alololo ..comel giler budak tuu. geram nak cubit2. teehee

    ReplyDelete
  5. huhu...comelnye..!!
    rs nak antuk kepala ke dindin gak...

    p/s : mia,tika da tukar url blog..feel free to visit ea..

    http://micitika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. @JIJI YU

    khekehke..hang pon tahu pasal tdung hana tajima tu yek..hehee..see, kamu tgk pic je da nak telan idop-idop.. depan mata, lagi laaa..grr

    ReplyDelete
  7. @Nayang Ahmad

    haahaha..kan..kan..chubby gile okee

    ReplyDelete
  8. @Atiqah Adnan

    ahahkaha..ye ek salah fakta ke kak long..if xsilap, ko ada sebut kot dulu..

    ReplyDelete
  9. @sarah mohamad

    hahahaaa...cubit pp tu haruslahh dear..ehehe..tq ya singgah..

    ReplyDelete
  10. @tika

    kahkahaka...xbole belah kan..tq singgah tika..okes..tq inform ea

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^