Mak AYAM..cehh!

Tuesday, March 15, 2011

Assalamualaikum..

hi uols..

sebelum maghrib tadi, macam biasa, saya kasi ayam makan, ibu siram pokok bunga, tengah siram kat satu pokok ni..dengar ayam bunyi 'grrrrr'... kahkahakhakaa..bongok gile ayam bunyi gitu *oke fine, tak kelakar*

rupenye ada ibu ayam *ke mak ayam?* tengah mengeram kat situ..saya terdiam sebab kagum sekejap, da bape lame beliau kat situ?? ada pulak anak ayam yang da menetas..memang teruja gile dapat anak ayam baru..5 ekor, but ada lagi adik beradik die yang belum menetas..oh yeah..satu berita gumbira..


kesian gile..kehekhe

lepas tu, sambung bagi ayam makan kat belakang umah..but yang tak bestnye.. caiitt..saya terpandang satu kejadian yang memalukan..ada yang sedang berasmara dana kat belakang umah saya..cehh..seyesly takde otak..maghrib pulak tu..rase nak sepak-sepak je muka diorang tau tak..kuangaja betoi kan..

TOMOK DAN CORNETTO DI SINI

but bila mengenangkan yang ayam memang takde otak, saya abaikan..sambung kasi ayam laen makan dengan tenang..haipp..korang fikir ape tadi ek..kehkehkeee..

so, tadi ada 2 berita baek lah kan..1st, saya dapat anak ayam baru, 2nd, saya bakal dapat anak ayam baru..hohoho..korang faham? ntah hape saya mengarut ni..adoiyaaii..

jaga diri semua..


 dan selamat malam..


~wassalam~




You Might Also Like

5 Comments

  1. kuang kuang kuang....
    nanti jgn lupa bagi ayam mandi wajib...
    hahahah

    ReplyDelete
  2. hehe aku ingtkan sape yang dok berasmara...dah dasar ayam..buakn die ingt pon sape bapaknye

    ReplyDelete
  3. ayam2 saya semua mati 2 minggu lpas..
    sbb pnyakit hawar ayam..
    yg tinggal skrg cuma itik2 ja.. T_T

    ReplyDelete
  4. si mia mama ayam.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. MAMA WANIE.. SAMPAI KE SITU YE. HIHI..
    MIA.. NANTI BELA ELOK2 ANAK AYAM TU.. DAH BESAU BOLEH NGAP!!
    ALL IN ONE

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^