Brain Booster

Sunday, November 13, 2011

Assalamualaikum..

Hi semua.

Semalam baru balik dari Kuala Kangsar macam yang saya bagitahu dalam entri selimut ini. Sangat seronok dan rasa nak berjoget setempat bila tengok pengantin lelaki berjaya sebut lafaz akad sekali aje huwaaaa. Semoga pasangan pengantin ni bahagia dan murah rezeki ye amin amin.

Baeklah, beberapa minggu lepas, mak nenek ni banyak betol berjalan hingga tak sedar diri kan ehem. Makanya, banyak juga pengalaman dan pengajaran baru yang saya dapat. Yang paling saya ingat, pengalaman tido ternganga masa dalam train kahkahkahkahkah. memang terasa diri ini cute dan nampak comel sangat kan, kan alalala. Oke abaikan.




Ni nak share dengan uols buku yang bule buang masa korang sebelum tiba ke destinasi yang dituju. Tapi tapi tapi, pada sape-sape yang memang kurang darah, mudah pening, rasa nak muntah bila menghadap buku masa dalam bas or train, korang bole beli buku ni juga untuk isi masa lapang di kala kesepian hati kedinginan memerlukan teman di sisi untuk menghiburkan hari nan suram itu haa sudahh!



Ye, mari cari perkataan yang tersenyum tersembunyi. Buku Word Search ni kawan yang suggest kat saya. Mula-mula try tu rasa macam eh eh best la pulak kau ni rasa macam asaited nak cari word tersembunyi. Ada juga dalam Bahasa Melayu, tapi saya prefer English al maklum ai ni bengap sikit bahasa omputih ehem. Aceli, buku ni ada banyak jenis keluaran tapi yang saya beli ni dari Mind To Mind dan ada 8 siri semuanya.

Yoshhh, saya berazam kuat nak settle’kan’ semua 8 siri itu oyea. thank you Dhamirah sebab kau, meah kenal buku ini, hoho.

Ce korang try pulak ea.

Oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

  1. cambest je.. rase nk try jugak.. haha

    ReplyDelete
  2. @Ezy Chiaki

    try la ezy, mmg best tau..rse bersemangat nk buat smpai abes tau..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^