ATTENTION : Budak Hilang sudah dijumpai

Tuesday, November 30, 2010

Assalamualaikum..

selamat pagi semua..masih ingat dalam entri ini kes budak hilang? alhamdulillah..syukur tersangat-sangat...adik Afif Safuan telah dijumpai di Hospital Um..thanks sangat pada semua rakan blogger yang buat sebaran..thanks jugak pada semua yang mendoakan keselamatan adik ni..

saya rase happy gile, even mungkin kita tak bantu apa-apa pun..but still rase macam power ranger pulak selamatkan budak hilang..hahaha
 
kalau saya power ranger..saya nak pilih warna merah...kahkahaka..sebab tu ketua kan?saya nak jadi ketua..tak kira la badan ketul-ketul ke hape ke..nak jugakk...haa sudah..ape aku merapu ni pagi-pagi..hahahaa..

oh ye..undian da tamat ye kawan-kawan..hehhee...tahniah pada 5 blogger yang dapat undian tertinggi..kat sini jugak, saya nak ucapkan..beribu-ribu terima kasih pada rakan-rakan blogger yang mengundi saya..hehee..terharu sangat..tqvm!even tak berjaya..haiishh..saya tahu tempat saya..blog ni masih baby lagi..da tercalon tu pon memang syukur tersangat-sangat..

Jutaan TERIMA KASIH pada yang mengundi blog MIA SUKA BERANGAN

hhehehe..happynye saya harini..jaga diri semua..ok da..mase untuk diri sendiri..

tata uols..

~wassalam~
 

You Might Also Like

20 Comments

  1. den nak kaler pink, best2:P hehe

    ReplyDelete
  2. dato naz :
    hahahahaa..gatai la tu...mentang3 pink tu comel n slim..grrrr..



    anisa :
    tu la..syukur sgt3...


    bunga :
    syukur..thanks dearr

    ReplyDelete
  3. selmat datang ke kumpulan kami
    nak jadi ranger sejati 1st kene minat band hujan(raingers)..2nd...tak leh nanges2 kalau takde susu..

    *ranger hitam*

    ReplyDelete
  4. syukur la dh jumpa budak yg hilang tu...nasib baik x de pape.. power ranger?? err..sy kna ambik wrna pink.. sebab masa kecik dulu, kaler lain semua abg dh cop.. tinggal warna pink je..terpaksa la terima jugak sbb nk jadi power ranger.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. mcm mane leh jumpe kat osptal?

    ReplyDelete
  6. love is cinta :
    hehhehe..ramai suke kuniing ek..hehe



    alia :
    syukur ek da jumpe...

    ReplyDelete
  7. iamnerves :
    hhahahaa..pehal yg num 2 tu??grrr..manede nanges ni..grrrr



    shatooman :
    hahahahhaa..bole la tu..dr xde kan..sy dr kecik suka merahh..hehhee

    ReplyDelete
  8. cikpia :
    grrr..nape seme suke kuningg ni??



    mira twinkle :
    xtahu dear..but syukur sgt da jumpee..

    ReplyDelete
  9. gua nak power rangers kaler pink.. sbb dia pakai skirt..

    ReplyDelete
  10. syukur da jumpa smula..riso awww


    yong jual pink nipple cream hehe..utk pinkkan nipple :)

    ReplyDelete
  11. hamzah ian :
    grrrrrrr...suka yg pakaia skirt je kau kan..xpe, nnti aku jdi warna merah, pakai skirt la jugak..muahha


    cik gallus :
    hehe..thanks dearr

    ReplyDelete
  12. alina :
    hehehee...syukur kan dear..

    haa tahu..bape ek yong??

    ReplyDelete
  13. aaauuuu
    sangat seksi
    i like this :)

    ReplyDelete
  14. akmalhilmi :
    hahahhaaa...hamboi..seksi3 suke ek

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^