Isu Mantan Permaisuri Agong

Thursday, November 18, 2010

Assalamualaikum..

kalau korang perasan, saya ada buat ulasan tentang kisah cinta syyhh oleh pakcik seekers ni dalam entri yang sebelum..sebelum ni..but saya da delete..atas nasihat dan teguran dari insan-insan yang sayangkan saya..hehee..

maybi sebab kata-kata saya macam cili api kot dalam entri tu..pedas bukan maen..hehe..sape makan cili, dia terasa pedas kan...akehkehh..harini saya nak share lagi dengan korang pasal isu hangat ni..saya bw dan terjumpa blog en syukri ni..dalam entrinya, beliau menegaskan bahawa kisah cinta mantan permaisuri dengan pakcik sengal ni adalah FITNAH semata-mata..

"DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA AGONG, INI SEMUA FITNAH, SEMENJAK KEMANGKATAN ALMARHUM TUANKU SULTAN, MANTAN PERMAISURI MENGHADAPI TEKANAN PERASAAN DAN MENGHIDAP SEJENIS PENYAKIT MISTERI YANG MEMBUATKAN BELIAU BERTINDAK LUAR KAWALAN SEPERTI BUKAN DIRINYA YANG SEBENAR. SAYA AKAN PERTAHANKAN BELIAU KERANA ALLAH KERANA SAYA TAHU KEBENARANNYA. LAKNATULLAH UNCLE SEEKERS"

"Gambar gambar permaisuri semasa ini keadaannya tidak normal. Beliau menghadapi tekanan perasaan dan gangguan jiwa semenjak kemangkatan almarhum. Anda semua tidak tahu bagaimana susah perit sakit pedih bonda kepada permaisuri yang terpaksa mengikut beliau kemana sahaja mengikut kerenahnya yang mnghadapi penyakit misteri. Saya pernah saksikan dengan mata kepala saya sendiri bersaksikan ALLAH SWT dan malaikat kiri dan kanan, saya saksikan sendiri air mata ibunya mengalir menahan derita yang dirahsiakan selama ini. Akibat kesan penyakit ini, permaisuri sering kali bertindak luar batasan yang bukan kehendaknya....KALAU BELIAU SIHAT DAN NORMAL, BELIAU TAKKAN BODOH NAK ROSAKKAN IMEJ BELIAU SEBAGAI MANTAN PERMAISURI AGONG....! CUBA FIKIR?"



Lantang kan suara en syukri keluarkan kenyataan..bagi pendapat saya sendiri..acehh..macam datin-datin pulak da..kahkahh..saya jugak merasakan yang berita ni macam ada sedikit pelik..kenapa saya cakap macamni? sebab, persoalannya, apa motif berita ni dikeluarkan??apa sebab??

adik ibu saya punya mak sedara punya anak sedara yang umur tigablas tahun pon bole nampak kot sebab utama pakcik seekers ni buat kenyataan hanya semata-mata nak mendapat publisiti murahan..atau bahasa orang melaka 'MENCAPUB'..ahahhaaa..

apa-apa pon, saya da jalankan tanggungjawab saya sebagai seorang blogger..anda macamane?sila rujuk entry en joe ni oke..saya tak nak ulas panjang-panjang..oke fine..even da memang agak panjang jugak entry ni..hehe..but saya minta korang sama-sama doakan kesejahteraan mantan permaisuri kite tu oke..

~wassalam~

pst : even kita senang dan happy selalu, sometime, kena jugak ambil tahu sikit tentang isu negara kan..takpe..sikit pon da memadai..

You Might Also Like

17 Comments

  1. betul mia...kita hanya dengar cerita sebelah pihak, tak boleh terus percaya....sib baik ada yg cepat sangkal balik cerita pakcik seekers ni...

    ReplyDelete
  2. uncle seekers tu saje nk cari publisiti jer tuh..

    ReplyDelete
  3. ahhh. nak carik publisiti jer pacik antu seekers tu ghasenye..huhu

    ReplyDelete
  4. erkk.sumenye fitnah la yeee
    hehehe

    manusia manusia
    :D

    ReplyDelete
  5. kila :
    hehehe...ntah hape tah org tua tu..

    mush :
    tu la pasal..sy da buat entry sblum ni..seyesly xpcaye..just tak brkenan blogger yg nk aib kan org laen ni

    ReplyDelete
  6. yuyu :
    huhuhu..tu la kan..adehh


    aqilah :
    betol dear..ntah hape la dia nak agakanya

    ReplyDelete
  7. anisa :
    huhuh..tu la yang..tak penah puas kan

    ReplyDelete
  8. erm...mcm2 hal skrg nie..dunia3...huhu

    ReplyDelete
  9. uncle seekers tu patut sula je!hihi

    ReplyDelete
  10. tomatoman :
    sbb da ada mcm3 cara skrg..so ramai la yang mcm3 buat bnda yng mcm3


    anita :
    hhehehhee..ganazzz dear

    ReplyDelete
  11. ye ke mia.. harapnya betulla fitnah tu..
    SELAMAT RAYA JUGA- seronok ke?

    ReplyDelete
  12. uncle attention seeker.... he he....

    ReplyDelete
  13. nur :
    haa nur..try tgk blog en syukri tu..salam aidiladha jugak dear..

    cikpia :
    hahahaa...kurang attention tu..

    alinac :
    welkam dear..sharing is caring

    ReplyDelete
  14. bestnya dapat makan pizza =)

    ReplyDelete
  15. anatasya :
    best dear,,lame mngidam..ni komen utk entry kat atas kan

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^