Meet the Blogger

Monday, November 08, 2010

Assalamualaikum..



tak abes lagi blogwalking..hehee..huwaa..ramai gile da update blog ek..ada yang makin lawa..header baru..template baru yang lagi meletop-letop bommkebabommm...hebat..hebat..saje nak mengimbas kembali detik-detik pertama kali jumpa dengan rakan-rakan blogger..hehhee...kelaka pon ade..macam bengong-bengong je saya..hakhakhakk...but, memang best jumpe korang semua.

1st blogger yang saya jumpe ialah Shara Bunga


comel je orangnye..hehe..dari jauh dengar dia panggil..ehehe..bunga ni even dalam blog macam manja-manja sikit..but kat luar, beliau nampak macam matang-matang jugak..ehhee...jumpa masa gi invitation nuff untuk movie You Again..

kat sana juga saya jumpe si Hamzah Ian


blogger femes dengan entry sengal beliau ni, rupanya sangat pendiam pemalu bila jumpa..hahhaa...saya yakin 100percent yang beliau ni lahir masa bulan mengambang..hahaha..sebab ape?muhahaa...

saya jugak jumpe Sis Sumijelly yang memang selamber gile..


jujur oke...mula-mula nampak kak sumi, saya macam takot-takot nak tegur...beliau nampak garang uolss..hahaha..tapi bila da borak..amboi..sporting gile..hehe..1st time jumpa, beliau tengah makan mekdi..hehe..sempat jugak dukung anak kak sumi..comel..tak takot orang..

kat event tu jugak saya jumpe Che Arms


hahhaa...gile pendiam rupenye pakcik ni...nampak saya, senyum sikit..ehhe..malu kot...1st ayat yang keluar dari beliau ialah "pi candid picture sumi tengah makan mekdi..candid..candid.." hahhaa..menurut perintah oke..hasilnya..grrr....suram sebab gelap..



masa buat kajian di manjong..saya sempat gak jumpe blogger oke..ehhehee..suka suki je kan...

kat manjong saya jumpe Kila


memang cantek si kila ni oke..hehe..tapi nampak macam pemalu jugak..masa mula jumpe, tak banyak bercakap..but da lame sikit, da makan ABC ape semua..da mula stat borak sakan..snap picture, jangan cakaplaa..memang hebat bukan maen lagi..hahahaa..

kila datang dengan cik Pia


jangan terpedaya bila pia cakap dia gumuk..hahahaha..kecik gile pia ni oke...comel lote je orangnye..cik pia ni nampak relaks je..ehem3..beliau siap belanja saya makan lagi..hahahaa...tqvm pia..hehee..


teringin nak dating dengan korang-korang semua lagi..hehehe...but bukan senang kan...sekarang da jarang join even nuffang..bizi sangat..hehee..

btw, jika ada peluang, confirm saya takkan lepaskan..muhahahhaa..

so, sudi jumpa saya?

~wassalam~

You Might Also Like

12 Comments

  1. ehem ehem :)
    besh jek entry neyh :)

    ReplyDelete
  2. wahh, ramai jugak y mia da bertentang mater yer??:P

    sy penah jumpe sorg jer la.
    zackzukhairi. hehe tu pon sbb satu skola.huahaua:P

    ReplyDelete
  3. bunga :
    hahahahaa....saje je syg..

    naz :
    huwaa...tu super duper tu..ehhee...hebat3

    ReplyDelete
  4. muahahhahahaha!!! aku la CIKPIA yang glamer itu!!!!!

    wei, aku nak di cop sebagai PEMALU gak........ mana aci!!!! =)

    cant wait to see u again pompuan! bley makan ABC sambil jalan lagi. he he....... dan aku bley jadik tourist guide lagi..... =)

    ReplyDelete
  5. pia :
    kau tngk..kemain lagi mkcik ni..ahhahaa...yeah..nnti bole blanja aku lagi ek pia..oh yeh oh yeh

    ReplyDelete
  6. datang sini lagi cepat cepat taw! jumpa lagi.kali ni kita makan abcd pulak.bahhahahaah

    ReplyDelete
  7. kila :
    hahahaaa...kat manjong je ade abcd ek kila..meh dtg melaka, mia kasi makan ijkL pulakk..ahhaa

    ReplyDelete
  8. saya sorang pon tak pernah jumpe..
    huummm sedih ye

    ReplyDelete
  9. gallus :
    ehhehe..xpe3..nnti free join la event nuff

    ReplyDelete
  10. waaa...kejelesan...haha...bila bley join ek

    ReplyDelete
  11. cakap kat tok imam tuh bagi penyiku terus jek.. haha

    ReplyDelete
  12. farah :
    hehehe..xpe dear..nnti kite join event nuff, then jumpe ek..ehehe

    kembatolo :
    hahahaa..tu la...sengal je tiga2 ekor..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^