My Mum

Thursday, November 18, 2010

Assalamualaikum..

2 hari lepas, tiba-tiba ibu cakap nak buat akaun Facebook..

Terkebil-kebil bijik mata saya..even benda ni macam common da bagi ibu-ibu di Malaysia..but masih pelik bagi saya bila ibu mintak macam tu..ehhe...sebab sebelum ni, beliau tak heran pon kami adik beradik dok sokmo bercerita tentang muka buku ni..Sebagai anak yang baek..acehh..saya tolong gak ibu buat akaun FB..then taraa...ibu saya da ada facebook oke...abeslah saya lepas ni...tak bole da nak buat status lucah-lucah ni..ahahahaa..takde maknanya..

Bila da siap FB, ibu minta saya carikan kawan-kawan telekom beliau..facebook memang mudah..add sorang dua member, confirm akan dapat search yang lain..hehee..settle di situ..Tibe-tibe ibu cakap nak buat blog pulakk..haaa sudahh..lagi la terkebil-kebil bijik mata saya..kahkahakah..Sebagai anak yang solehah (lagi sekali..rasa nak sepak tak?) saya turuti jugak niat ibu yang teringin nak berblogging...ehehe..then taraa lagi sekali..blog ibu siap jugak akhirnya..

Lepas tu, ibu bukak internet explorer..then klik ‘favourite’...hamekkk kauu..kemain banyak senarai blog di situ oke..termasuk blog mak hanis zalikha..hehehe..rupenye, ibu saya ni da lame da minat nak buat blog..Lagi sekali...abesssslaaahh saya lepas ni...akehkehkeh..confirm 800 percent ibu akan skodeng blog saya ni..ehem..termasuk belog kak long..hahahaaa

Jadi uolss..lepas ni, saya kena behave sikit ye..kahkahkahh...Untuk ibu...selamat datang ke dunia blog mum..acehh..ini blog ibu saya oke..Puan zaharah Abdullah

Ehem..nama tu saya pilih oke..nampak macam ibu-ibu sikit kan?hahaaa

Love u mum..

Kalau senang-senang, singgah la blog ibu saya oke..hehe

~wassalam~

You Might Also Like

7 Comments

  1. abis lah mia lepaas nie.
    ayokkk!
    hahaa..
    welcome to blog aunt
    :)

    ReplyDelete
  2. jannah :
    hehehee...tu la pasal...thanks ek dear

    ReplyDelete
  3. kejam..betul..
    ade ke bg ibu pakai internet explorer je..
    ajar la gune chrome ke..firefox ke..
    ishk..

    oh..auntie..
    anak auntie ni sgt liar tau dalam dunia maya ni..
    rotan sket!!
    *walaupun br kenal kat sini je..lala=p

    ReplyDelete
  4. iamnerves :
    haiipp..slamber je ckp liar ek...grrr

    bkn la..sy da suh ibu pakai mozilla or chrome..but ibu da terbiasa guna IE okeee...grrr


    sophia :
    tu la kan..ni komen utk entry kat atas ek

    ReplyDelete
  5. Kita baca kita faham kita tafsir kita nilai...

    ReplyDelete
  6. zmah :
    hehee..tu la..org bole pk kot...thanks ek..ni komen utk entry kat atas ek

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^