Birthday Wish 4

Monday, November 08, 2010

Assalamualaikum..



even da lama lepas, saya tetap juga tak moh ketinggalan buat entry pasal b'day my 2nd sis..ehhheee. kakak kedua saya dilahirkan pada 3  November tahun ehem..hahahhaa.. 1985..diberi nama Nurul Aaina Bt Adnan..were married on 5 June, 2009 and having their 1st cute baby girl on 18 July, 2010..kesayangan saya oke..

hehee..acely, kak ina saya ni sangat garang dan ganazz terlampau..hehe..dulu mase kecik-kecik..beliau selalu maen tumbuk-tumbuk dengan adik-adik laki saya..ehhe..seyes ni..semua adik lelaki saya sangat takut dengan kakak saya yang sorg ni..cakap sekali je, terus jalan..takde 'nanti kejap la'...'ah, malaass'..takde..takde..berani la cakap gitu..memang kene sebat..hahahaa

kak ina saya ni sangat cantek..yup..paling putih dalam keluarga..hohoho..dulu, kak ina saya ni rajin keje..gile-gile punye rajin..duit gaji tu la diguna untuk beli barang-barang beliau..jarang mintak duit kat ibu..sampai sekarang..hehe..sweet ek..

alhamdulillah...sekarang kak ina saya da dapat keje di Ambank Melaka..oh yeah oh yeah..bermakna, beliau akan menetap di Melaka..bermakna, suami dan anak beliau jugak akan duduk di Melaka..bermakna, hari-hari la saya dapat tengok iman..hehheee..itu maksud sebenar oke!


my beloved 2nd sis...kak ina..



ni masa wedding kak ina..hahaa..semua gelak bagai tak hengat time ni..hehee..cameraman time ni lawak gile..hhaaa...miss dis moment..haiikk..

masa malam 2 nov aritu, kami ada la buat sikit jamuan untuk b'day girl ni..ehhehee...but just for family member je la...semua ada, kecuali adik lelaki ke-4 saya yang keje kat bukit aman tu...kesian dia...melepas kek special ibu saya buat..hehee..bongok gile bila semua pakat conteng-conteng kat kek tu guna coklat putih..ahahhaa..meh tengok meh..


hahahaa..tengok kreatip tak kreatip kami adik beradik..hahaha...


antara juadah..ehhee..kek dan sup, ibu buat..air dan kuah cili padi, kak long buat..saya buat sambal udang tu..hahahaa..pedas bukan maen..tapi dorang cakap sedap..ehem..ehem..


hehee..selamat hari lahir kak ina..semoga panjang umur, murah rezeki dan happy selalu...love u so very bery much..happy sangat ko da dapat keje kat melaka tau..happy gile-gile..


semoga kak ina saya bahagia dengan family kecil beliau ni..aha! berkemungkinan akan bertambah menjadi besar..oh silap..bukan berkemungkinan...tapi memang, pasti dan MESTI!..hahaaha..


yang penting..yang paling buat saya rasa nak berlari setempat sekarang ni ialah..hari-hari dan setiap masa saya bole merugul iman sesuka hati saya..muhahaha..MIAhahaha..puas hati aku!!!

kepada kakak yang saya kasihi sangat-sangat 

sila jaga diri baek-baek..mia sayang engko sangat-sangat oke!...even engko selalu ketok kepala mia kak ina uii...takpe..takpe...sebab mia selalu pakai baju dan akan selalu jugak curi jeans engko pada masa-masa akan datang...muhahahahaha...hahahhahaaa...

sukanyee aku...

~wassalam~ 

You Might Also Like

10 Comments

  1. tembam gile supermang..!!~ haha...sedapnye kek tu...~

    ReplyDelete
  2. rasa macam nak lari kat dak ina lepas tu nak peluk-peluk!! hihi~
    mia nanti kak ina dah keje kita paksa dia buat belog juga ok!!

    ko paksa ar kalong takut kena rembat HAHA ko berani sikit.. ^^^

    ReplyDelete
  3. skool :
    hahahaaa...senang hati syg...best kek tu..seyess ni...

    kak long :
    hahahaaa...nak ke dia..lyn nk iman lagi ape semua..hehe...

    ReplyDelete
  4. nur :
    hahahahhaa....makan tak benti nur..pedas gilee

    ReplyDelete
  5. nur :
    hahahahhaa....makan tak benti nur..pedas gilee

    ReplyDelete
  6. hehe nanti mia jumpe dd plak ek. hihi

    kad kawen dah ada ngn posmen. on the way la tu. tungguuu~~ hik2 sori lambat, duk pintal2 riben tu haaa hee

    ReplyDelete
  7. dd :
    hehehe..oke dear..insyaALLAH mia dtg dengan kak long ek

    ReplyDelete
  8. wo0ott wo0ott
    besnya dapat jumpa ngan bloggers.
    x penah jumpa sesape T__T

    p/s: kem salam kat mejah lan. ekeke

    ReplyDelete
  9. aqilah :
    ehehhee...seronok dear..nnti free, join la event nuff

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^