Rahsia Kentut.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Tuesday, November 9, 2010

Rahsia Kentut..

Dicatat oleh m i a di 11:37 AM

Assalamualaikum..



sape sini tak penah kentut?ohh anda sangat rugi..rugi sebab terlepas salah satu nikmat dunia....kentut nikmat okee...but hanya bagi si pengentut..aha!..rasa dunia ini aku yang punye kan..hahaaa

MySpace

sapa sini selalu jadi mangsa si pengentut??ohh tidaakk..anda lagi sangat rugi..gile-gile punye..korang tahu, siapa yang selalu bau kentut orang laen berkemungkinan besar untuk mendapat barah hidung..seyes saya tipu..korang tadah hidung ke masa orang kentut ni??haiiisshhh...bole demam seminggu okee..

MySpace

hari ni nak share dengan uols semua rahsia kentut mengikut jenis orang..hahaa...bongok gile entry...




Orang yang tak jujur, penipu besar, pembelit

orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.




Orang yang BENGONG tahap tak hengat

orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam...sengal!




Orang yang berWAWASAN 2020...harharhar..

orang yang tahu mase yang terbaik untuk kentut.




Orang yang SENGSARA

orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut...hahahaha...




Orang yang Misteriuss..

orang yang kalau kentut, orang lain tidak tahu bahawa dia tengah kentut...




Orang yang GUGUP

orang yang tiba-tiba terkentut bile disergah...hah! hamek ko!




Orang yang YAKIN...AKU BOLEH!

orang yang melepaskan kentutnye dengan bunyi amat LANTANG GILE.. kau bole bayang??




Orang yang sadis

orang yang kentut dalam selimut dan terus dikibaskan baunya...memang sedih..





Orang PEMALU

orang yang kentut tidak berbunyi tetapi gusar org lain terbau kentutnya...ahhahaaa




Orang yang STRATEGIK..

orang yang menyembunyikan bunyi kentutnya dengan ketawa terbahak-bahak agar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya... hahhaa...bongokkkkk...hahahaa





ORG *****

orang yang kalau abis kentutnya menghirup untuk mencium angin kentutnya...Erk?? macam harammm...





Orang Pelik

orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila disuruh.





Orang yang SOMBONG

orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman dan betapa hebatnye kentutnya...




Orang yang Ramah

orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain...bahaya ni..





Orang tak suka bergaul..

orang yang suke kentut biler berkumpul dengan teman-teman..hahahahhaa





Orang Akuatik

orang yang gemar kentut di dalam air..ada buih-buih gitu..erk..





Orang yang JUJUR

orang yang mengaku bahawa dia yang kentut sehabis bunyi yang terakhir..kahkahkahh





Orang yang PINTAR

orang yang menghuraikan kandungan bau kentut orang lain...haha...adoihh...





Orang yang KELAKAR

orang ketawa gile-gile berdekah-dekah sambil terkentut...hhahahahha





Orang yang ROMANTIK

orang yang bole menghasilkan bunyi kentut yang mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating.





Orang yang HOT TEMPER/panas baran

orang yang mudah marah bile terbau kentut walaupun kentutnya sendiri..




Orang yang MALANG..

orang yang kentut terkeluar benda yang tak sepatutnya a.k.a terkencet....AKehKHEKHKHEKHKE..




hadoihh..bole mampos aku gelak buat entry ni laa..adoihhyaii..hah,..korang camne?masih oke?ke da pengsan tergelak..hehee..ok fine, sape tak gelak, meh kentut depan saya meh..hahahaa..

abes aku..kang semua tak gelak..semua dok kentut berjemaah depan ni kang..ha sudahh..


larikkkkkkkkkkkkkk...

~wassalam~


pstt : thanks nusha

15 ulasan:

Atiqah Adnan on November 8, 2010 at 7:47 PM said... BALAS

tak bole tahan bau kentut dak ijat.. T__T

aNiSa hANg tUaH on November 8, 2010 at 7:55 PM said... BALAS

nak kentut romantik
mendayu & berirama gitoohh

:D

mia on November 8, 2010 at 8:21 PM said... BALAS

kak long :
hahahaaaa..bomgok gileee..hhaha...

anisa :
huwa..syes anis bole ke?kagum..hhehee

iamnerves on November 8, 2010 at 8:30 PM said... BALAS

sy taip komen ni pun sambil kentut
*proud2*-_-
lalala~

mia on November 8, 2010 at 8:36 PM said... BALAS

iamnerves :
hahha..ehem3..sy buat entry ni pon smbil kentut 2 kali..hahahahaha

Jey Yusuff on November 8, 2010 at 8:39 PM said... BALAS

ada jugak kentut yg tidak berbunyi tapi bau standart babi tutp hidung

mia on November 8, 2010 at 8:47 PM said... BALAS

jey :
hahahahaaa..btol3...kali plahan bunyi..lagi gile bau dia

kata kila on November 8, 2010 at 9:10 PM said... BALAS

ehh.kila salah komen form ke?hadoih~!

Amirrah Zawani on November 8, 2010 at 11:13 PM said... BALAS

hahaha!!!
mcm2 eyh :)

Cik Gallus Gallus on November 9, 2010 at 12:02 AM said... BALAS

kentut ni boleh melambang kan seseorang...

mia on November 9, 2010 at 12:38 AM said... BALAS

kila :
hehhee..ha yang...patot tgk kilanye komen ada kat entry bawah..hehee

mira :
hahahaa...

gallus :
setujuu sgt...hehee..


~thanks korang singgah sini~

skool on November 9, 2010 at 4:26 AM said... BALAS

'kentut nikmat okee..' tak ley b;a statement nie.

mia on November 9, 2010 at 4:34 AM said... BALAS

skool :
hahahahaa...mmg pon kan?>?btol kan???hhehe

armouris on November 10, 2010 at 5:19 AM said... BALAS

info tentang kentut di SIHAT SELALU - Soal Jawab Tentang Kentut

mia on November 10, 2010 at 5:49 AM said... BALAS

armouris :
huwaa...thanks 4 sharing dis ek

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan