Salam AidilAdha | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Tuesday, November 16, 2010

Salam AidilAdha

Dicatat oleh m i a di 12:27 PM



Assalamualaikum..


Huwa..esok raya kan...selamat hari raya semua..

Ntah kenapa aidiladha tahun ni macam suram je ek..ke korang sambut dengan gilang gemilang macam raya puasa jugak...

jelessnye saya..

Mungkin raya korban ni saya rasa sunyi sebab tak semua beraya kat umah tahun ni..kalau masa raya aidlfitri rumah saya penuh coz semuanya balik, jadi aidiladha ni kak long dan kak ina pakat balik umah menentu mentua masing-masing..

Takpe laa..adat la tu kan..saya doakan semua orang gembira je sempena hari raya ni oke..

Ada sape-sape yang korban lembu seekor dua tak?meh sedekah daging sekilo meh..kahkahkahh..bole ke ek maen minta-mintak gitu je..grrr

Nenek saya cakap, kalau tak bole tengok orang korban lembu or kambing..better dok jauh-jauh..sebab macam saya ni, mase kecik-kecik, konon-konon berani sangatlah nak tengok orang sembelih lembu tu..

bila tengok darah memancut masa leher dikelar..gedebukk..saya pitam kat situ jugak..see, padan muka aku kan..hahaha..

dan ada jugak member saya yang tak bole tengok binatang kena sembelit sembelih ni..sedih katanya..sampai menangis uolss..nenek saya cakap, bila da ada rasa belas macam tu, haram makan daging menatang tu ek..

tapi saya, bukan sebab belas ke hape..just tak bule tengok darah..huhuh..kalau daging da jadi masak sambal atau masak lemak cili padi taruk rebung..hagak-hagak..bole kawal nafsu makan lagi ke??ohh tidakk...akehkehkehh..

so korang..

Selamat Hari Raya Aidiladha yee..

Kepada keluarga yang menunaikan ibadah haji tahun ni, meh doakan mereka selamat pegi dan selamat kembali oke..moga-moga peroleh haji mabrur yee...amin..amin..

Salam lebaran uols..

I lap u lah..hehehe

~wassalam~

10 ulasan:

Anisa Hang Tuah on November 15, 2010 at 9:20 PM said... BALAS

salam aidiladha mia
(:

mia on November 15, 2010 at 9:32 PM said... BALAS

anisa :
hehe..thanks dear..

nusha on November 15, 2010 at 11:49 PM said... BALAS

kakak cumei,slmt ari raya aidiladha...meh2 jemput ke umah~~

Lizzie Yasmin on November 16, 2010 at 2:01 AM said... BALAS

tak pernah pun tgk orang korban kan binatang,... tau - tau salu dah ada depan pintu jer.. depa dok hantar.. hehehe..

Camat Hari Raya Aidiladha...

alinac lover on November 16, 2010 at 4:02 AM said... BALAS

SELAMAT HARI RAYA

mr.F on November 16, 2010 at 6:15 PM said... BALAS

selamat hari raya aidiladha

jom ke blog saye

http://falihinjasmy.blogspot.com/

skool on November 16, 2010 at 6:33 PM said... BALAS

selamat hari raya yunk!!~ miss u so much .. oyeahoyeah!!

mia on November 17, 2010 at 4:17 AM said... BALAS

nusha :
hehehe..thanks syg....huwaa..ade knduri satay tak nusha?heheh


lizzie :
hahhahaa...msti best kalu tgk lizzie..but if xtahan, btter jgn...

mia on November 17, 2010 at 4:18 AM said... BALAS

alinac :
salam aidiladha jugak dear..thanks ek


mr F :
thanks..salam aidiladha jugak...baek..nnti sy singgah

mia on November 17, 2010 at 4:18 AM said... BALAS

skool :
hehehehe..miss u jgk dearr

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan