--> Amaran : Tutuplah pintu ketika maghrib | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Wednesday, October 6, 2010

--> Amaran : Tutuplah pintu ketika maghrib

Dicatat oleh m i a di 7:42 PM
Assalamualaikum..

sekadar mengingatkan..tutuplah tingkap dan pintu rumah ketika waktu maghrib...bukan ape..bole elak nyamuk masuk ke rumah secara berjemaah kan..





sekadar renungan..

~wassalam~

5 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin on October 6, 2010 at 5:12 AM said... BALAS

terperanjat aku tau mia tengok pic ko..aku dah lah ngan bungkus-bungkus ni aku takot sikit...huhuhu

mia on October 6, 2010 at 5:17 AM said... BALAS

adoihh..sory3...hehe...sory awe...

~SukEMakAn~ on October 6, 2010 at 5:25 AM said... BALAS

hek!
takotnye!
T__________T

mia on October 6, 2010 at 5:30 AM said... BALAS

fazlina :
huhu...alahai..sory korg..bkn niat nk tkotkn..just nk share..

Nur Hawa Mohd Zin on October 6, 2010 at 5:58 AM said... BALAS

heheheheh..takpe...aku mmg takot ngan bungkus2

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan