Adik Bongsu

Monday, October 04, 2010

Assalamualaikum..

baru tiba tanjong malim jam 10 lebih kot..huhu..ohh my..saya da rindu kat ayam-ayam saya..haahaa...tadi masa otw balik sini, ade singgah makan kat kampung kerinchi...makk aii..ramai gile orang..hhehe.. tapi sebab lapar sangat, berenti je laa..konon makan cekodok je dari pagi...belah la mia..

saya sempat la meragut beberapa picture adik bongsu saya...muhammad izzat asyraf nama diberi, baru lepas UPSR..masih single..sudah bersunat.(hoh!!!hapekehhh miaaa???)..hhahah..gurau..gurau..hah..lagi satu...budak kecik ni jagoh DOTA ye...hhooho...(safwan, sila angkat ibu jari tanda setuju oke?)..miahahaha..

ijat ni memang bijak berkata-kata...saya ade tanya dia tentang contest by Joegrimjow ..ape kita nak buat kalu dapat 10k..tahu ape dia jawab??

kak mia bagi je semua pada ibu..ala..nanti kak mia mintak jugak tiap-tiap bulan suh masuk duit..kira burn je yang lebih-lebih tuuu..

kemainnnnn!!hampass gass punye budak..rasa nak nanges guling-guling je dengar jawapan dia..grrrr....

hohoho...padan muka engko ijat...puas hati aku..hohoho..muhahah...
mahahahaa.. miahahaha..


hehehe...adik saya ni da semakin membesar..dulu teringat selalu tido dengan dia..lagi-lagi time dia demam panas..kuat meracau budak ni...penah sekali, waktu demam dia tido dengan ibu..tiba-tiba bangun masuk bilik saya, gi toilet then isi air dalam gayung pastu bawak jalan keliling umah sambil cakap "allahuakbar..allahuakbar.." ...sapa tak takot kan...memang terkejut campur risau giler..terus pelok dia kuat-kuat then pasang surah Yassin kat lappy...alhamdulillah..lena sampai ke pagi..ehhee..

bahagia sangat bila perubahan diri dan perangai adik-adik berlaku depan mata kita..

ok da..kang borak lama, ade yang melalak tak pasal-pasal..hohoho..

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. ko cakap la suare ijat macam budak 3 tahun mia..? hahaha~

    ReplyDelete
  2. hhahah..tu la..lupee pulakkk

    ReplyDelete
  3. bila si adik menyakat kakaknye...haha.kesian kakak. XD

    ReplyDelete
  4. Phat Lee :
    hahaa..tu la kan..bijak budak zaman skrg

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^