Birthday Wish 2

Tuesday, October 12, 2010

Assalamualaikum..

hari ni 12 Oktober 2010.. hari ni juga hari lahir ayah saya yang sangat saya cintai..hehe

Selamat Hari Lahir En Adnan Bin Md Dali.

ewah..hehee...sape-sape yang kenal ayah saya, mesti akan tahu betapa riuhnya ayah bila jumpa dengan adik-beradik dia...style ayah saya memang unik..jumpa adik bradik mesti akan peluk then cium dahi..rasa macam disayangi tak?ohoh..itu la ayah saya..haipp..tapi khas untuk anak-anak..wifey dan adik bradik saje oke..hhehe...haa..menantu pon kena juga..(safwan, angkat kening sikit)..

 
inilah ayah saya..incik Adnan Md Dali..kacak kan?hehe


 ayah suka melayan anak-anak dia..see, ni tengah maen lawan-lawan pokok kemuncup..penah maen??hahaaa..klaka time ni...ayah and ijat, dua-dua tak moh mengalah..ehem, cik me'ah join sekali oke...hohoho

even saya da penah cakap dalam entry ini, tapi nak cakap juga lagi sekali..

ayah..terima kasih untuk semuanya...mia memang tak mampu nak balas semua yang ayah dah korbangkan untuk mia..semoga ayah akan selalu gembira dan bahagia selalu..sangat-sangat sayangkan ayah dan insyaALLAH, kalau dipanjangkan umur, mia mahu jaga ayah macamane ayah jaga mia..amin..amin...

saya sayang ayah saya...

~wassalam~

You Might Also Like

7 Comments

  1. slmt ulgtahun untuk ayah kak mia ♥

    ReplyDelete
  2. happy birthday to ur father- semoga hidupnya diberkati Allah sentiasa

    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. nusha :
    ehhee..thanks dear...

    nur :
    amin..amin...thanks komen ek dear

    ReplyDelete
  4. hamzah ian :
    hensem kan??thanks komen majah..

    ReplyDelete
  5. ayah mesti lah hensem..
    tulaa kan ayah kita..
    tulaaa...

    ReplyDelete
  6. kak long :
    heheh..kan...kan...

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^