My Love Story 2

Friday, October 01, 2010

Assalamualaikum


dear pokcik..

terima kasih untuk segalanya..

thanks sebab ada dengan saya masa saya susah..thanks sebab selalu teman saya nanges masa hujan..thanks sebab buat saya senyum dan ketawa selalu..thanks sebab kejut saya untuk study & buat asignment..thanks sebab paksa saya beli ayam goreng bila tahu saya kempunan KFC..thanks sebab melayan saya amek stok tudung dekat KL dan Uptown Shah Alam..thanks sebab selalu belikan butterscotch..kamu tahu saya selalu lapar malam-malam kan..thanks sebab tolong saya basuh pinggan mangkok masa kenduri iman...thanks sebab ajar saya bawak kete..walaupun terlepas kedepan sangat masa tempat swap touch n go, kamu cakap 'breakk..breakkk" tapi saya buat bodo je..tima kaseh sebab tak marah...hohoho..thanks sebab selalu belanja saya komik..hehe..(da bape banyak abes duwet untuk komik sy dear?)thanks sebab teman saya tengok tempat praktikal..thanks sebab teman saya beli 10 bunga ros untuk majlis tunang nora..thanks sebab selalu sabar dengan saya yang degil keras kepala nauzubillah..

truely dear..

saya sangat terharu bila kamu buat suprise birthday saya yang ke 23 tahun..saya sangat terharu bila kamu belikan flower untuk saya masa 1st time datang melaka..saya sangat terharu bila kamu cuba sedaya upaya ambil hati ibu ayah saya..saya sangat terharu bila kamu sama-sama maen dota dengan adik-adik saya (t__t)..saya sangat terharu bila kamu cuba mengenali kawan-kawan saya untuk lebih kenal saya..saya sangat terharu bila kamu selalu melayan saya menangis tak semena-mena...ketawa tak kira masa..mengarut bila-bila suka.. membebel setiap masa..saya sangat terharu bila kamu beria-ria kejut saya untuk sahur, study dan buat asignment... walaupun saya liat nak bangun, malah, tak bangun langsung (erkk!), tapi kamu still saying "morning syg.." dalam keadaan ceria tanpa ada duka di jiwa...seyes syg..tima kasih sangat-sangat..saya sangat terharu bila kamu ingatkan saya supaya buat akaun public bank, sebab kat bukit sentosa tu hanya ada bank tu je..saya tahu betapa kamu memikirkan kesenangan saya bila bersama kamu..

my dear,

terima kasih untuk semuanya..saya hanya mengharapkan kita berkesudahan yang baik-baik je..terima kasih sudi jadi teman saya, sahabat saya, kekasih saya, musuh saya, boyfriend saya, abang saya, adik saya, dan..bakal suami saya..(ewahh!)

hehehe...
(mesti lepas baca ni, saya akan dapat mesej.."nakal" dari kamu kan, dear?)..hohoho..ohh tidak mengapa..asalkan, saya berjaya buat kamu tersengih, rite? hehehe..

lot's of love, 

You Might Also Like

8 Comments

  1. waa...sgt menarik ni.heheh..
    tersenyum je bc..

    ReplyDelete
  2. dah boleh kawen dah lepas nih..
    sabun wan cepat hantar rombongan!!

    ReplyDelete
  3. nusha :
    hehehe...saje mengatai pagi3 nusya..ehhe...

    kak long :
    hammboii..mia tgu ko dpt baby dulu la kak long..hohoho

    ReplyDelete
  4. adess..shy shy patik..!!hehe..tq syg.selagi ada cinta antara kita kemana mia disitu la sy..!!=P

    ReplyDelete
  5. grrr...geram kat safwan tau,..hehhe..tq dear..

    ReplyDelete
  6. sama2.haha.(mr balak pukul gua sekarang.XD)

    ReplyDelete
  7. un phat lee :
    hheheh...dush3..

    fazlina :
    ahaha...tq dear..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^