Hangout with Girlfriend

Sunday, October 17, 2010

Assalamualaikum.

morning semua..amacam tido korang..hehe..saya bertanya ni sebab waktu tido saya amat berbaloi-baloi..hehee...bangun je teros bw sekejap..tengok ada la juga 2, 3 ketul yang da update..tqvm!

da cakap kot..semalam bersiar-siar di Times Square..hoho..ni nak cerita sikit date saya semalam..hehe..sikit je...

 baek..sape tak tahu..ini lah Times Square ye...

mata saya bersinar-sinar je bila masuk sane..ohh nampak baju rm10..ohhhh tidakk nampak kasut rm15...ohh tidakkk mungkinn..nampak handbag rm25....hahaha..seyes tak tipu...memang miung gile kepala masuk sana lah..cepat-cepat saya suruh nora azan kat telinga saya kasi sedar diri balik..hehee..

mula-mula kami pegi jalan TAR, cari tudung untuk hari konvokesyen nora..pastu singgah SOGO, cuci mata, then baru gerak pegi TS...pertama kali..diulang oke...pertama kali setelah 23 tahun hidup di dunia ni.. acewaah...semalam 1st time duduk kat koc wanita masa on the way nak ke TS..huwaa...seyes muka bangga gile kot..haha...


 amek kau..sesuka hati saya snap picture..kak long kak ngah yang separuh tu seyes buat muka pelik gile..hoho, kusyuk gile kami berpot pet dalam tren tu, sampai tak sedar diri da sampai ke segambut..muhahaha...mokcik-mokcik depan kitorang macam ade bau-bau yang kami ni da sesat..hohoo..

 bukti kukuh!

pastu, bila da sampai TS, macam yang saya cakap, mata bersinar, kepala sudah miung...asek snap picture banyak-banyak..muhahaha..



ewahh..rasa nak berjoget bila nampak ni..hohoh..
MIA oke..yeye...M.I.A..nampak tak??korang nampak tak ni??kau ada??hahaha


jangan pandang belakang congkak 2, saya bagi 4/5 bintang..hohoho


Nora...si comel lote...


mia dan nora..


the chicken rice shop..bukan sekadar nasi ayam...aummm!



 membaham eskrim dengan lahapnya..

satu hari berjalan tak hengat dunia buat saya rasa sangat happy..btw, thanks alot nora sebab belanja aku..hehe..fully sponsor...thanks dear..

sekian dulu..

~wassalam~


pst : xcited gile masa keluar dari restoran TCRS..sampai terlupa nak bayaq..hahaa..da separuh berjalan baru sedar diri makan tak berbayar..hehe..kami jujur..so patah balik pegi bayar..hhahaha

You Might Also Like

10 Comments

  1. wah..miss mia keliatan sgt teruja, menyebabkan sy jga teruja utk ke sna..=)

    ReplyDelete
  2. noura :
    hahaha....xcited..lame xjalan-jalan

    ReplyDelete
  3. eskremm yummm.

    Ade plak lupe nak bayar..
    Orang kat kedai tu xde kate pape ke? Hhaha..Mia..Mia..

    ReplyDelete
  4. hehhe...dorg tak pasan umie..bole je kitorg blah gitu je..but sgt tak baek kan

    ReplyDelete
  5. hiro :
    ehhee..best3..buang masa tp gmbira

    ReplyDelete
  6. sukenye shoppim!
    ina baru je kebas cardigan satu
    gune suit mak
    haha~

    ReplyDelete
  7. hhahhaa...bestkan shoppin..tp paling xbest pegi time tgh pokai..

    ReplyDelete
  8. pergh tertelan air liuqqqq nampak eskrim

    ReplyDelete
  9. kila :
    hahahaa...kila suke eskrim gak ek..same3

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^