Nikmat Berurut

Sunday, October 10, 2010

Assalamualaikum..

malam ni macam sunyi sepi sikit kan?huhuu...saya baru lepas diurut oleh makcik leha...huhu..menangis kene urut tadi...tapi saya tabik kat makcik leha...dia bercerita sambil mengurut saya..bila dia tanya saya soklan cepumas, so saya xcited la nak menjawab kan..haa..time tu la dia serang kat tempat yang sakit tu..konon-konon macam nak alih perhatian la..sangat bernas...macamane pon makcik leha..thanks sangat-sangat urut saya even abes da airmata ni keluar...bila dengar saya mengeluh sikit, dengar makcik leha berdehem...ehem..ehem...tahan sikit..camne nak baek kalu tak tekan...

betul tu makcik leha..memang power gile tangan makcik leha ni...sakit bukan maen gile-gile kentang oke..seyes saya tak tipu..sampai menangis dibuatnya...huhuh...lepas je abis mengurut, makcik leha letak buah pala yang da dihancurkan kat kaki saya..letak air sikit kat belakang tempayan kecik, then gosokkan buah pala kering tu kat belakang tempayan tu, ala..macam lenyek cili zaman dolu-dolu oke...then calit kat kaki..so now, kaki saya da ada bau buah pala...mau rasa ka?hahahaa..

bila selesai semua..saya bangkit nak pegi toilet....makcik leha berdehem lagi..ehem..ehem..pelahan sikit jalan tu, da macam askar berkarat berkawad aku tengok...ok fine..saya menukar gerak langkah kepada pelahan jalan...ewah..hehe..da macam itik pulang petang pulak da..huhuhu..

ni makcik leha da balik umah dia...dan saya masih bercerita tentang diri makcik leha ..mesti beliau tengah tersedak-sedak sekarang ni..hohoho...btw makcik leha..thanks sangat-sangat..i lap u laahhh..! '

sekian..

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

  1. nak mintak makcik leha urut jugak la..mst sendawa x henti2...hehe

    ReplyDelete
  2. hhahaa...tdi beliau je bnyak sendawa yuyu..mia dok mengeliat je lebey..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^