Malang 3

Sunday, October 10, 2010

Assalamualaikum..

Malang 1
Malang 2
.........

oke malas nak cite panjang-panjang..saya tak jadi balik tanjong hari ni...adoihh..seyes sakit hati gile...da pegi melaka sentral da...tapi memang saya jenis malang kot...atau sangat clumsy...atau sangat sengal...atau sangat kelam kabut...semualah....saya jatuh lagi...yayaaaaaa....JATUH LAGI DI DEPAN KHALAYAK RAMAI oke...kali ni lebih ramai penonton..adik..kakak...abang..amoi..apek.. mokcik.. pokcikk..atok..segala mak nenek laaaa ada kat situ..adoih.

but dis time..worst than the 1st dengan kon durjana  and the 2nd dengan tangga poyo....seyes memang sakit gile..sampai pitam..sampai bole terduduk kat tengah jalan..hahahhaa...lantak la malu ke hape...sebab memang sakit sangat-sangat..takkan saya saje buat gedik-gedik dok saje bersantai bagai kat tengah jalan kan...gile ke hape...

ramai sangat yang kerumun bila tengok saya da terduduk kat atas jalan..naseb ibu ada..huhu..mum, ur da besttt laa!...siap ada abang hensem nak mintak otograp tau sebab ingat buat drama ke ape..oke, seyes saya tipu..hehehe...

then bila da duduk tersadai atas jalan dengan berjuta-juta manusia tengok saje (kemain berjuta-juta, egat stadium world cup ke uiii)..ada la seorang hamba Allah ni datang bawak kerusi..ohhh..sangat baek..tapi yang tak bestnye..dia terus letak tangan kat bawah ketiak konon-konon nak angkat la...hamboii...terkezut saya..terus cakap...takpe-takpe,saya bole bangun sendiri..ingat nak sambung cakap lagi...jap, cube bau tangan tu ade rasa laen macam tak..hahhahah...tapi da memang tak larat nak cakap pon..muka abes pucat da...kalau toreh, mungkin tak keluar darah kot...hehe..itu la saya..mudah sangat pitam..
huhu..dunno Y..

jadi, sekarang..saya atas katil...jap lagi ade makcik leha (haha, suka hati je letak nama leha..lantak laa!) nak datang urut...kaki da makin bengkak..jadi tak tahu la ape naseb lepas ni...huhu..tolong ye kawan-kawan..

doakan saya cepat sembuh..supaya saya dapat selesaikan segala urusan yang bakal tertangguh kalu saya tak boleh jalan..huhuhu..

oke da..

~wassalam~

You Might Also Like

6 Comments

  1. cepat sembuh kaka syg :)

    ReplyDelete
  2. ohh my..thanks bunga..masih ada yang mengasihi...

    ReplyDelete
  3. ko memang ngelabah je kan..?

    ReplyDelete
  4. huhuhu...kali ni teruk sgt...

    ReplyDelete
  5. sengal la mia nie
    jgn pakai heels da pas nie
    hehe

    ReplyDelete
  6. ina :
    hahaha..xpakai heel la yang time ni..hehe..da naseb kot

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^