Kisah Perempuan Gedik

Saturday, October 16, 2010

Assalamualaikum..

saya bangun sangat awal hari ni..tido jam 2 pagi..bangkit sekejap jam  4 pagi sebab mimpi buruk..jadi otak macam bengong-bengong je tadi...

turun katil saya rasa dunia berpinar-pinar, berpusing macam gasing aje...jadi saya golek-golekkan kelapa kepala setinngi 360 darjah..
 

untuk menstabilkan otak yang mengong..mula-mula saya gerakkan tangan dengan gaya pelahan..ke kiri...ke kanan...kanan..kiri....tekgedek..tekgedekk...

seterusnya, pergerakan mula lincah sikit..kapilari darah mula bergerak deras mengepam darah ke seluruh pelosok tubuh..saya mula rasa bersemangat..jadi gerakan menjadi semakin maju..saya mengampang-gampangkan tangan sesuka hati saya.
 

bila badan rasa makin segar bugar..saya mula mengolek-golekkan tangan ke kiri ke kanan..ewaah..hampir-hampir saya menarik gaya michael jakson..

akan tetapi, mengenangkan yang saya ade date pada hari ni, dengan pantas, saya mengambil tuala, dan terkedek-kedek menuju ke bilik mandi..

kesian sekian terima kasih..

~wassalam~

You Might Also Like

8 Comments

  1. Banyaknye intro sebelum mandi XD

    ReplyDelete
  2. haha
    sengal punye budak
    yeke gerak gerak mcm icon tu
    kalu mcm tu la kan
    len kali record, ina nk tgk
    ley buat same
    hehe~

    ReplyDelete
  3. umie :
    hahahahaa....kan...saje je bengong3 dear.thanks singgah sini ek...


    nusha :
    hheheh....tak cakap awal dik, bole follow tadi..

    ReplyDelete
  4. ina :
    ahhahhaaa...tidakk..malu le mia nnti yang..kompom trafic naek melonjak3 oke...

    ReplyDelete
  5. wa...sweet glew entry nie..!!hehe..like3

    ReplyDelete
  6. kalau bangun dari katil tu dari tidur jangan trus berdiri, tapi duduk dulu few mins then baru bangun.. so kurangla pening

    contest

    ReplyDelete
  7. skool :
    hehe..thanks syg..

    nur :
    hehhee..betol3...thanks dear 4 da komen

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^