Campus Holiday 1

Friday, October 08, 2010

Assalamualaikum..

mesti semua da tido kan..kan?hahaha...baca entry Cik Kila yang ini bole buat saya menonggeng ketawe..hahahaa...seyes lawak gilee la...hadoiihh...

baeklah..sampai-sampai je melaka, ayah terus bawak saya pegi party buih umah Shila..huwaa...ramainye orang tengah menari makan..ada laksa, lontong, rendang, kuah kacang...hohoho..berbaloi-baloi..ada kek 3 tingkat lagi...tepuk tangan sikit....siap ada eskrim lagi oke..lagi sekali tepuk tangan oke..hahaha...

tapi saya rasa sedih sangat sebab tak dapat makan laksa..saya just makan lontong ja..hhuhu...kasi mesej kat shila..dia diam....da sampai umah baru dapat call dari dia..ENGKAU MEMANG SENGAL KAN, NAPE TAK SURUH AKU BUNGKUS LAKSA TADI MANGKOKKKK!!..lepas tu baru dia cakap..Assalamualaikum mia...oke fine..saya senyum je sambil garu dagu oke..hahaa..tq shila..i lap u laaa..

see, saya da hagak da ibu nak ajak saya duduk depan PC...hahaha..tapi kali ni berbeza sikit..ibu ajak saya maen komen-komen design dalam umah pulak..jangan tak tahu ye..ibu saya sekarang sedang berjinak-jinak mengenali blog..hoho...ntah-ntah blog korang yang ibu saya skodeng tak..hohoho..yang comelnya, mane-mane blog yang berkenan, ibu akan bookmark..so kalu 101 blog yang ibu suka...hamek kauu..bila saya klik je kat bookmark tool, terdiam kejap then terus masuk bilik..ibu da ketawa tersipu-sipu..hahah

minat baru ibu adalah english and french cottage/garden (ibu hantar sms macam ni kat Safwan...tak aci betol!)..patut la saya sampai umah tengok ibu ada depan pc..ohh..sungguh luar biasa..pastu pandang tepi nampak ijat buat muka kesian kak.mia.tolongla.ijat. hahahaa...ibu da mula berlayar..adik-adik saya terpaksa menganga la..hohoho..

kat umah pulak, ada beberapa perubahan yang saya perasan..ohohoho..



 


hehhehee..comel kan..comel kan...??oh ye...yang berjubah itulah ibu saya..hoho..tu masa grade kat Multimedia College.

ok da..

~wassalam~ 

You Might Also Like

5 Comments

  1. English style mmg nice..tapi aku minat modern style..nak letak English style kena ada susdut khas..hehe

    ReplyDelete
  2. hawa :
    hehee...ok gak gabung kan dua2 elemen...ewahh

    kak long :
    hahaha...meh balik melayan ibu

    ReplyDelete
  3. waaa...trus praktikkn tue...sweet je ibu mia..hehe

    ReplyDelete
  4. skool :
    hahahah..tu la kan...

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^