Contest : Jawapan Teka Teka

Thursday, October 14, 2010

Assalamualaikum..


baeklah..mengaku dengan jujur..hari ni bangun sangat lewat..hahhaa...tapi seyes syiok bangun lambat ni kan..hehhe..lepas burak sejam dua dengan safwan arif, bangkit mandi, beli makan...then hadap lappy..

seyes wehh..dari lepas borak dengan dear...saya pandang lappy sekejap..pastu geleng kepala..ok mia..kawal nafsu...mandi dulu ye..then lepas mandi...renung lagi lappy dengan penuh bernafsu..ohhh tidakkk....makan dulu mia..makan....baek..ikot cakap safwan...then turun cafe beli makanan..kaki mengeletar je tak tahan nak bukak lappy..seyes saya tak tipu...

da sampai umah...laju-laju bukak tudung..laju-laju on suis...laju-laju taip password..then taraa...saya di depan lappy sambil tersenyum kepuasaannn..muhahahahaha..

on facebook..huwaa..ade 6 notifikesen...muka da bangga..yeah..ada gak orang yang ingatkan saya kan..hehe

satu antaranya dari lizzie si katak pink..OMG!!!omg...saya berjaya...haha..seyes tak percaya...lizzie ni, ada buat small contest, sape yang berjaya teka yang mana satu beliau dalam picture, akan dapat souvenir..so semalam just suka suki je masuk..hahaa..then taraaa.....saya memang bertuah kan..

thanks sangat-sangat Lizzie..klik sini ea kalu tak percaya..hohoho....

baek lah...nak makan...then nak blogwalking..yeah..tunggu saya oke...

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. hahahha...taniah beb..tk ley bla kawal nafsu yee? =P

    ReplyDelete
  2. skool :
    hahahhaaa....rindu lame bukak blog la dear...

    ReplyDelete
  3. haha
    seyes mia
    ina pon sama
    bangun2 je mesti xsaba saba nk on9
    mcm bende wajib lak kan
    hehe
    tp mia xpela
    ade gak mase
    ina sknk nie sebok sket
    traffic pon da kurang
    kalu nk bia je
    sayang kan
    kene gak cari masa nk bw
    kalu x penat jela selama ni blog
    xpuas blog kalu xde org bace
    wpon kite taw org tesayang bace
    hehe
    ops tepanjang plak
    hehe~

    ReplyDelete
  4. ina :
    hahaha..betul3..mmg wajib bukak hari3 kan..hehe....

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^