Contest : You Again?

Friday, October 08, 2010

Assalamualaikum..


oke..bangkit-bangkit je..bukak website nuffnang, huwaa...ada muvie baru..huwaa lagi...ade contest..huwaaaa balik...bole menang 2 tiket tengok wayang 22 Oktober ini..huwaaaaaa lagi...10 best written entries will also win massage vouchers from Urban Retreat worth RM189.00 each!OMG..omooo...pengsan dua tiga kali..oke da..

baeklah..saya nak cerita zaman duka saya masa kecik-kecik...masa tadika oke..yee...TADIKA...masa dulu saya ni huduh ya amat..gile hitam, bodoh bukan maen..jadi macam takde sape la nak kawan dengan saya...sobsobsob...jadi saya pon geng la dengan makcik yang jaga bahagian dapur..ala..kan masa tadika ada makan untuk kita kan..jadi mestila ada dapur kan..betol kan??..so, tiap sebelum makan saya akan terkedek-kedek pegi dapur tolong makcik..lepas makan saya akan tolong cuci pinggan.....comelkan saya..(HOh!)

pastu, kat tadika ni ade la seorang budak ni..nama dia Lalat (bukan nama sebenar..)hahha..nak jugak kan..kan dalam luahan hati kat dalam magazine akan biasa cakap ..ayu (bukan nama sebenar)..huwa..macam gile gempak kan..ok mia..damn...da mengarut da..

pastu lalat ni mestila ada kawan kan.nama dia si nyamuk dan si ulat gonggok...hhahahaa...ok..dorang bertiga ni memag top la kan dalam tadika tu...kira macam geng the beautifool gojek woman in the world la..seyes saya tipu..tapi gaya diorang..makk aii...seyes macam mak nenek oke..(amboii mia)

masa kat tadika tu, saya memang teramat benci gile la kat geng gojek ni..sampai nak gi tadika pon malas..(alasan!!)..seyes ni, nek moyang saya kejot pon saya buat bodo je..sampai sesak nafas orang tua tu nak kejut saya..panik gile bila tengok muka nek moyang da biru..cepat-cepat saya bangkit..seyes saya tipu..

saya benci gile kat geng gojek ni sebab diorang ni suka buli saya..saya tahu saya hitam, tak lawa..muka pecah rumah punye lah..yang diorang bajet cun..wangi, comel la konon....saya penah nak salam diorang masa mula-mula masuk tadika dulu...pastu diorang memang la sambut tangan saya tu..siap senyum gile baekkk laa...dalam hati saya..wa..baeknye dia...tapi lepas dia cakap...awak memang hitam ea dari kecik..macam harammm kan...yang bangangnye..saya bole cakap...a'ah...adoihh..bodo gile mase kecik..

saya benci gile budak-budak gojek ni...seyes benci gile3 la...antara kekejaman yang dilakukan ke atas saya ialah :


masa on the way nak pegi pintu dapur untuk letak pinggan kotor, sekor-sekor akan ketok kelapa kepala saya..konon-konon tu macam password untuk masuk pintu dapur la..kepala hotak diorang...saya bukan duduk betol-betol kat tepi pintu masuk tu...yang lagi macam bongok, masing-masing letak pinggan mangkok kat tepi saya..konon-konon saya macam tukang angkat pinggan la...@#%^%&*((*&^^...


 hitam-hitam saya pon, ada jugak orang minat oke..hahhaha..seyes sengal...saya lupe la budak ni nama ape..tapi muka dia macam Jason Mraz..so saya suka nak namakan budak lelaki ni sebagai jason maras..ok tak??ok kan..(t__t)..budak ni paling hensem tau dalam tadika tu...seyes dia macho sangat (auuwww...)..bila lepas makan, dia baca doa...pastu kadang-kadang tolong cuci pinggan..huwa..suka-suka..satu hari geng gojek ni nampak la saya dok dating dengan maras ni...huwa..da pandai oke....pastu kiteorang ada la dok sama-sama bina bangunan guna bongkah-bongkah kayu..memang rasa dunia.ini.aku.yang.punya la bila dapat bina bangunan tinggi..hahaa..tapi...bila makcik-makcik gojek ni datang....


 seyes lalat, aku memang bencikk gile kat kau..asek-asek kau aje yang menyusahkan hidup aku...alaa..aku tahu ko jeles kan...walaupun aku hitam, bolat bukan maen..tapi maras tetap menjadi poojaann hatikuuu..ok da....bila da bina mahligai cinta bersama..(bongok mia..mahligai ape bendanye ngookkk!)..tiba-tiba lalat gile ni pegi tendang sekuat hati..saya hanya mampu memandang dengan hati yang sayu...kau lagii???kenapa asek kau je duhai lalat???seyes lu bikin wa panas lalat oiiii..

ok da...memang saya benci gile-gile la kat lalat, nyamuk dan ulat gonggok ni..sampai saya penah nyorok kat toilet tak moh masuk kelas...seyess menyampahhhnyee aku...

tapi itu cerita zaman kanak-kanak rebina ya...time tu muka hitam..sekarang da putih (ahahh!)..dulu bulat tahap tak hengan..sekarang selim melim da...dulu muka pecah rumah..ouchh..sekarang da ayu bukan maen..(lantak la korang nak muntah pon..hahhaa)..tapi yang bestnya...saya masih berkawan dengan lalat...masih berhubung...tapi sangat baek dan sangat mesra..naek sekolah rendah kami jadi best of the bestfriend...penah berjanji sehidup semati..penah berikrar sama-sama nak berjaya..dan syukur...masing-masing da berjaya sekarang..hahhaa...



 dear lalat...
klaka pulak bila aku buat entry pasal engkau..hahhaa..tapi seyes weh...mase tadika seyes benci gile kat kau oke....tapi lepas da abes sekolah..kau berubah jadi budak yang paling ayu penah aku jumpa..hahaha...see,ade la kenangan pahit aku untuk buat entry join contest nuffnang ni..ohyehohyehh...

ok da...

terima kasih sudi membaca..hohoho..oh yeh...thanks nuffnang...

~wassalam~ 

You Might Also Like

10 Comments

  1. hehehe...sweet nye cite mkcik niee..!!~

    ReplyDelete
  2. skool :
    syg kene tgk tau dear..

    ReplyDelete
  3. hitam... guna la fair n lovely

    ReplyDelete
  4. hamzah ian :
    hahahaa..ok gak tu..

    ReplyDelete
  5. bunga :
    yup dik..rase bule menang tak?

    ReplyDelete
  6. ade rezeki, menang la kak
    insyaallah :)

    ReplyDelete
  7. ehehe..comey2..
    sekarang dah cun melecun tu..
    =)

    gud luck yer kak =)

    ReplyDelete
  8. myra :
    hahaa..thanks dear..u too ea..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^