Practicum Life

Sunday, October 10, 2010

Assalamualaikum..

morning uols..alhamdulillah..saya masih diberi peluang untuk bernafas lagi pada hari ini..hehehe..masih mampu memandang wajah orang-orang yang saya sayang..masih bole menjenguk blog-blog kawan-kawan yang saya kasihi..masih bersempatan untuk meng'update' blog untuk tatapan korang semua..(hapekeh mia..awat keluaq bunyik sedey pulak ni..haipp)..


oke-oke...tak moh sedih-sedih ye...semalam terlelap depan lappy..abes panas muka saya..yela..panas kena haba lappy ni. patut la saya rasa macam ada usap seluruh muka...macam pakai bedak tahu tak? seingat saya, masa tu saya mimpi pakai foundation mahal...hhahaaa..kononn!!!

hari ni nak tolong ibu gubah bunga...then tengahari sikit nak gerak balik tanjong...pastu selasa or rabu da mula buat kajian ke seluruh perak..again..huhuh..banyak tenaga and banyak duit kena korbankan..huhuh..kalu tidak, thesis tak jalan la ek..

baeklah..semalam (kot!)..senarai nama dan penempatan praktikum UPSI da kuar..secara confirmnya saya akan mengajar di SMK Bukit Sentosa, Rawang Selangor..next step, nak cari rumah sewa..erkk..ada sesiapa yang bole tolong..hhuhu...5 bulan akan menetap di rawang...but kemungkinan besar akan selalu balik kampung..hahahha...gedik kan..tiap-tiap minggu balik..

saya juga nak ucap thanks sangat-sangat kepada kamu..kamu..dan kamu semua yang sudi singgah blog saya ni...rasa berdebar-debar bila tengok jumlah komen ada 5..huwaa..hehehe..penah rasa tak?xcited gile rite?
thanks juga kepada awak..awak..dan awak semua yang sudi follow blog ni..huhu...saya ni suka merapu merapik sikit..harap bersabar ye dengan entry yang sengal bengal tu..hehehe..btw, i lap uolss tahu??

ok da..cukup untuk pagi ni..nak g bagi ayam makan.eh...lupe pulak..kan entry semalam cakap 2 ketul anak ayam da kiokk kan...tapi kan...semalam petang saya tengok mayat ayam tu tinggal yang kaler cokelat je..jadi mane yang kaler hitam..so kira la jumlah semua anak ayam..aikk....da bertambah satu...saya da rasa berdebar-debar da...mungkin kaahhh???huhuhu..belek punye belek..memang ade seketul yang lemah sangat..yup..kaler hitam!..OMG..OMG..rasa nak pengsan..penah lihat keajaiban tuhan??yaya...saya penah lihat...huhu..syukur...syukur..

ok da..(again)..tata semua..(bestkan sebut 'tata' ni...macam manja sikit dari sebut 'baibai'..hahaa...)

~wassalam~ 

You Might Also Like

4 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^