My Cute Nephew 2

Thursday, October 07, 2010

Assalamualaikum..

arini saya nak umumkan bahawa saya akan balik melaka lagi..(perlukah?) hehehe...asek balik je kan..malam ni ada b'day party untuk shila..saya datang bawak badan je..huhuhu...

semalam keluarga saya riuh rendah macam anak ayam dapat makanan bila kak ina upload picture terbaru iman..hahaa...bila on FB then nampak picture baru tu, saya cepat-cepat call ibu...huwaaa...dengar suara ibu tengah ketawa, pastu dengar suara ayah, ajim, eman, ijat bergema menjadi satu..ok fine..saya da tak tahu nak cakap dengan sapa..rupanya mereka lebih awal dari saya..hahaha...then ibu suruh saya balik..haaa...saya tahu sebab ape..hohoho..hahaha....mesti ibu nak suruh saya duduk depan PC sama dia, then maen komen-komen picture terbaru iman tu..hahaha...(memang selali gitu ponnggg!)..

oke..malas nak cakap, meh tengok picture budak kemetot ni..taraaaaa

................................................................

sebelum cukur rambut..

oitt..korang nampak saya tak??nampak tak ni??halooo....halooooooo


begini ceritanya yaaaa....(tangan mak nenek..hahahha)


cuba cari dimana leher saya contest!! mari kita sama-sama lihat yaa...


ini mata, kening, hidung, pp, mulut, lengan dan dada saya...mana leher saya ye kawan-kawan?

......................................................................................

selepas cukur rambut

hape pandang-pandang?ade hutang?????

 ................................................................

sila tutup mulut anda yang ternganga itu oke..

~wassalam~
   

You Might Also Like

11 Comments

  1. tembamnye....heheheh..ikut autie mia de lah ni

    ReplyDelete
  2. hawa :
    uikkss...aku pulak..hahhahaa...geram gile kan.aku ade rasa nak geget3 kuat-kuat..haha


    hamzah ian :
    hahhaa..cubby gile kan...sabar je la

    ReplyDelete
  3. comelnya.. perlu balik tengok dengan segera.. :
    kuman "prestasi..." Entry

    ReplyDelete
  4. fulamak.kecik2 dah pandai azan.(tgk tgn die tuh.ehe XD)

    ReplyDelete
  5. kuman :
    heheheh.... tau xpe!!!

    phat lee :
    hahahaha...geram kan...

    ReplyDelete
  6. alohai!
    tembamnye die
    comei gitu!

    ReplyDelete
  7. kak long :
    tu la kan,sedih sbb rindu

    fazlina :
    hahahaa..kan..kan...geram..grrrr

    ReplyDelete
  8. skool :
    geram kan...hahaahhaa

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^