Thank You Blogger

Sunday, October 17, 2010

Assalamualaikum..

letih sangat hari ni..hehe..bukan buat ape pon..just hang out dengan my beloved BFF..Nora..thanks alot dear...esok update kisah kita tadi oke..

saya nak ucap terima kasih sangat-sangat pada rakan-rakan blogger yang sudi singgah ke blog ciput saya ni..hehe..thanks oke..yang tinggal jejak pada shout box semua saya da jelajah dan follow korang then tampal link korang pada sidebar saya..da jadi kebiasaan, mane-mane blog yang saya follow, mesti akan tampal link mereka pada sidebar saya..so dat saya tak ketinggalan jenguk blog korang if ada entry baru..baru nama follower kan..ehhehe..

saya juga nak minta maaf sebab ade sesetengah blog yang saya tak sempat nak komen..mungkin esok saya settle dengan korang oke..(huwa...laen macam je bunyi..haha)..seronok sangat bila bukak je blog, tengok semua link kat sidebar jadi kaler ungu..maksudnye, belum di klik..bila belum di klik..maksudnye, korang da update entry la..hehe...rasa macam berdebar-debar je nak baca..haha...bila link tukar kaler pink, maksudnya, link tu da di'klik'...senang kan macam tu..jadi saya bole tahu korang da post entry baru ke tak..

oh iye..tadi masa jalan-jalan TS, kaki terpeleot lagi..rasa macam bongok je kan..memang seyes bongok la..ape jadah asek terseliuh je..seyes menyakitkan hati..kaki saya masih tak bole pijak dengan betol lagi..so kena jalan senget benget sikit..but, saya terfikir, mungkin struktur kaki ni da tak berapa nak betol, so dia jadi tak center, so dia jadi mudah terpelecok..so saya fikir kena pegi berurut lagi, so dat kaki saya bole pulih seperti sedia kala..so..sotong gurita..ok diam..

ok uols..gud nite oke..tido elok-elok..jangan sampai jatuh katil pulak..

~wassalam~

pstt : sedikit pelik, memang manusia ade sikap dengki..tapi manusia juga ada sikap berani, kenapa anda dengki tapi tak berani bersemuka..ibarat baling batu sembunyi tangan..sekian, saya kalamsingaliar..tqvm (jokes only!)

You Might Also Like

7 Comments

  1. good nite my love..miz u..!! =P

    ReplyDelete
  2. kesian kaki tu.. agaknya kuat sangat berjalan si kaki mintak rest..

    jauhi dengki ye...

    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. skool :
    rindu kamu jugak dear..


    nur :
    hehhe..agaknye la dear..letih dok bergerak je kan..

    ReplyDelete
  4. PHD memeng sikap yang besttt

    ReplyDelete
  5. echah :
    erk..phd tu ape yang?

    ReplyDelete
  6. mia ni xabes abes tepeleot
    jalan tu baek baek!
    hehe

    ReplyDelete
  7. ina :
    tu la kan...mcm sengal je..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^