Happy B'day Shila... | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Thursday, October 7, 2010

Happy B'day Shila...

Dicatat oleh m i a di 11:29 AM
Assalamualaikum..

melayu : Selamat hari lahir sayang..
chinese : qu ni sheng er kuai le
india : Piranda naal vaazhthukkal!
spanish : Feliz Cumpleaños! 
korea : Saeng il chuk ha ham ni da!
japanesene : Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!
english : happy birthday dear..


khas buat sahabat yang sangat saya kasihi

Nor Ashila Bt Abdul Hajis



to my dear gojes beloved bestfriend shila..

yang..semoga panjang umur, murah rezeki and cemerlang selalu dalam kerjaya engko ek..even me'ah ni kadang-kadang sengal bengal time kite keluar berdua..tapi kau melayan je aku kan..hehe.thanks dear..haa..lagi satu..kawen nanti jangan lupa jemput..aku nak jadi pengapit..tak kiraa..nak jadi jugakk (muka memaksa) hahahaa...aku sayang kau sangat-sangat oke..ingat tu sampai bila-bila shila...


ok da...eh lupe plak...uii makcik..tunggu me'ah kat depan pintu umah kau malam ni oke?ohyeahohyeahh..tak sabar nak jumpa..hohoho

~wassalam~

2 ulasan:

skool on October 7, 2010 at 11:57 AM said... BALAS

happt bday to mkcik ila too..!! =P

mia on October 7, 2010 at 12:58 PM said... BALAS

skool :
hehehe..syg, jum dating..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan