--> malas.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Saturday, October 9, 2010

--> malas..

Dicatat oleh m i a di 10:20 AM
Assalamualaikum..

disebabkan ibu baru lepas panggil saya 'pemalas'..hahhaa..so, arini nak share tentang sebuah kisah pemalas...

......................................................


Pada masa dahulu, ada sebuah kampung dimana semua rakyatnya amat RAJIN belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas. Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku yang dia pemalas..Katanya : "saya adalah yang paling malas"..Raja pun bertanya : "apa tahap malas awak?"..Lalu jawab lelaki tersebut :"kalau saya hendak makan,ada orang yang menyuapkan saya". Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi.."Saya lebih malas lagi dari dia tuanku". Tuanku pun bertanya kepadanya : "sampai mana pulak tahap malas awak?" maka  jawabnya  : "Kalau saya makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan". Maka raja pun terdiam.....Tanpa disangka2 datang seorang budak lelaki datang kepadanya sambil berkata: "saya adalah yang paling malas tuanku". Raja pun bertanya: "bagaimana pula tahap kemalasan awak?" budak itu pun menjawab : "Nak cite pun malas.."

...................................................


malasnye...

7 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin on October 8, 2010 at 7:41 PM said... BALAS

pernah bace entri malas ni..heheh..memang pemalas...aku pun pernh gak digelar pemalas..hehhe

nusha on October 8, 2010 at 7:43 PM said... BALAS

sy pon tgah mls ni kak.. uhuhuh..

mia on October 8, 2010 at 8:26 PM said... BALAS

hawa :
hahahahahaa....malassnyee aku..

nusha :
kan.kan...xtahu la nape malas sgt arini

nur on October 8, 2010 at 8:44 PM said... BALAS

menyuntik semangat rajin d sini

ALL IN ONE

mia on October 8, 2010 at 8:55 PM said... BALAS

nur :
tq dear

nusha on October 8, 2010 at 10:09 PM said... BALAS

akak,ader award,rjin jgukal blog sy ea..

mia on October 8, 2010 at 10:33 PM said... BALAS

nusha :
oke dear..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan