--> Wooowwhhh! | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Thursday, October 7, 2010

--> Wooowwhhh!

Dicatat oleh m i a di 12:08 PM
Assalamualaikum..

arini saya nak umumkan bahawa saya akan balik melaka lagi..(perlukah?) hehehe...asek balik je kan..malam ni ada b'day party untuk shila..saya datang bawak badan je..huhuhu...

semalam keluarga saya riuh rendah macam anak ayam dapat makanan bila kak ina upload picture terbaru iman..hahaa...bila on FB then nampak picture baru tu, saya cepat-cepat call ibu...huwaaa...dengar suara ibu tengah ketawa, pastu dengar suara ayah, ajim, eman, ijat bergema menjadi satu..ok fine..saya da tak tahu nak cakap dengan sapa..rupanya mereka lebih awal dari saya..hahaha...then ibu suruh saya balik..haaa...saya tahu sebab ape..hohoho..hahaha....mesti ibu nak suruh saya duduk depan PC sama dia, then maen komen-komen picture terbaru iman tu..hahaha...(memang selali gitu ponnggg!)..

oke..malas nak cakap, meh tengok picture budak kemetot ni..taraaaaa

................................................................

sebelum cukur rambut..

oitt..korang nampak saya tak??nampak tak ni??halooo....halooooooo


begini ceritanya yaaaa....(tangan mak nenek..hahahha)


cuba cari dimana leher saya contest!! mari kita sama-sama lihat yaa...


ini mata, kening, hidung, pp, mulut, lengan dan dada saya...mana leher saya ye kawan-kawan?


ini pula paha dan kaki saya..weiiii..mana leher aku ni wehhhh.....

......................................................................................

selepas cukur rambut


hape pandang-pandang?ade hutang?????

 ................................................................

sila tutup mulut anda yang ternganga itu oke..


~wassalam~


psstt : sayang mama da macam baby boy bila takde rambut.hahahhaa..omooooo... rindunyaaaa!!

   

11 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin on October 6, 2010 at 9:19 PM said... BALAS

tembamnye....heheheh..ikut autie mia de lah ni

hamzah ian on October 6, 2010 at 9:44 PM said... BALAS

fuh pipi dia

mia on October 6, 2010 at 10:02 PM said... BALAS

hawa :
uikkss...aku pulak..hahhahaa...geram gile kan.aku ade rasa nak geget3 kuat-kuat..haha


hamzah ian :
hahhaa..cubby gile kan...sabar je la

Kuman Chaos on October 6, 2010 at 10:44 PM said... BALAS

comelnya.. perlu balik tengok dengan segera.. :
kuman "prestasi..." Entry

Un Phat Lee on October 6, 2010 at 10:57 PM said... BALAS

fulamak.kecik2 dah pandai azan.(tgk tgn die tuh.ehe XD)

mia on October 6, 2010 at 11:45 PM said... BALAS

kuman :
heheheh.... tau xpe!!!

phat lee :
hahahaha...geram kan...

Atiqah Adnan on October 7, 2010 at 1:05 AM said... BALAS

adoyai!! geram ar..

~SukEMakAn~ on October 7, 2010 at 8:08 AM said... BALAS

alohai!
tembamnye die
comei gitu!

mia on October 7, 2010 at 9:20 AM said... BALAS

kak long :
tu la kan,sedih sbb rindu

fazlina :
hahahaa..kan..kan...geram..grrrr

skool on October 7, 2010 at 11:56 AM said... BALAS

sgt kiutttttttttttt!!!~

mia on October 7, 2010 at 12:58 PM said... BALAS

skool :
geram kan...hahaahhaa

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan