--> AKU MALUUU | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Saturday, October 2, 2010

--> AKU MALUUU

Dicatat oleh m i a di 2:50 PM
Assalamualaikum..

blog pokcik otromen memang hari-hari saya jenguk..pastu terbaca la entry beliau yang ini.. huwaa..contest lagi.. kali ini oleh cik kila cantek..memang seyes cantek ok cik kila ni...hehehe..yang paling saya ingat, amaran dari cik kila ialah : huruf 'u' pada tajuk entry mesti ade 3 oke..hahhaa...comel je...

untuk join contest dari cik kila ni, korang hanya perlu buat entry mengenai pengalaman korang yang sangat-sangat memalukan, sangat jelik, jijik sampai tak bole lupe..rasa nak muntah, rasa dunia da takde makna da..rasa korang macam hidup segan mati tak mahu..ok da mia..over pulak kau kan..heh!


ini adalah cik kila oke...hohoho...comel kan..see, i tell u!


entry di bawah adalah peristiwa malang yang memang paling hot jadi dalam hidup saya..sape yang ada di tempat kejadian, tahu la camne budak-budak kelas tertonggeng bagai nak pecah perot..adeh..nasihat saya..

jangan pakai heel ke kelas yang ada banyak tangga, sekian

.............................

Assalamualaikum

damn...hari ni memang sangat indah dan berwarna-warni buat saya oke..

baeklah..pertama sekali..hari ni saya buat pembentangan dalam class..slide da lama siap..tapi rasa macam panjang gile..maaf ye kawan-kawan..slide aku panjang sebab penuh dengan ayat goreng definisi ja..pembentangan selesai..saya berjoget tanda hati gumbira..
MySpace
lepas pembentangan, lect buat kuiz pulak..saya da sedia mental dan fizikal..sama jugak dengan budak-budak kelas yang lain..sebab ada buku kat bawah meja lecturer da bagitau awal..so, saya dapat menjawab dengan jayanya..
MySpace
lepas jam 12, kami kena bergerak ke kelas lain..di sebabkan saya berjaya dalam kedua-dua tugasan tadi..jadi hati saya rasa bagai ditiup angin bayu..sepoi-sepoi bahasa..(hoh?)..so, saya berjalan tapi rasa macam menari-nari pulak kaki ni..seyes saya tipu..
MySpace
tapi sebelum tu, saya ada borak dengan member sebelah saya..hasina namanya..dia tanya saya tentang jawapan kuiz, saya cakap banyak saya hentam je..(nampak tak saya tipu disitu)..tapi memang banyak yang saya hentam la..hohoho..sina cakap..tak baek tau gitu..saya da rasa lain macam da...
MySpace
tapi, saya cube cover kegusaran saya..dalam kepayahan men'cover' tu, saya rasa macam tangga depan saya bergoyang-goyang..bergerak-gerak macam eskrim escalator..saya turun tangga dengan berhati-hati..betul ni..memang sangat berhati-hati saya pijak anak tangga tu..tapi..hohohoh..huhuhuhu.. hahahahha.. memang hari ini hari yang sangat bertuah buat kawan-kawan saya ye...saya jatuh tangga..ye...betul tu..jatuh tangga di dewan kuliah..ya..tepat lagi..di depan budak-budak kelas yang memang mantopp la..ye...sangat betol...jatuh dengan gaya yang cukup marveles yang bisa membuatkan budak-budak kelas saya ketawa dengan gaya berjoget oke....sampai hati korang kan...jadi ape yang saya rasa sekarang..

MySpace
saya rasa tak berguna..hilang muka ayu yang selama ini saya banggakan..(harammm)


MySpace
saya rasa macam dunia ini gelap gulita...


MySpace
so, ape lagi..saya berjalan keluar kelas dengan gaya perlahan..


MySpace
dan terus memecut  laju bila da sampai kat pintu keluar..sambil pinjam bahu sina nak tutup muka yang kemaluan -maluan..



cukup la sampai di sini..seyes saket weehh jatuh terduduk..siap terbaring bagai otromen lagi..adeshh..mia..mia..memangsengalbengalyangteramat!

ok da..

~wassalam~

MySpace
pstt..kepada en Basri, picture aku jatuh tu, sila la delete ye..nanti aku kasi upah sehinggit oke...

.................................................

kalu nak tengok komen-komen yang bikin wa panas, klik sini oke...grrrr...


ok da..bole menang ke kila? hahaha

kesian, sekian..

~wassalam..

pstt : tag untuk hawa, nusha dan lissa..oh ye..saya nak tag jugak untuk yuyu dan fazlina..ohyehohyehh..cepat join oke..esok tarikh tutup 3 oktober 2010..

15 ulasan:

yuyu on October 2, 2010 at 12:13 AM said... BALAS

insyaallah mia ,uu akn join dis contest klaw sempat masanya...tq tagged..hehehe

mia on October 2, 2010 at 12:16 AM said... BALAS

ok dear..suka3 je yang..

kata kila on October 2, 2010 at 12:19 AM said... BALAS

miaaaa syg thx bangat join!


waahhhhh kila tk prnh lg jtuh depn org ramai setkt ni;">

kata kila on October 2, 2010 at 12:19 AM said... BALAS

miaaaa syg thx bangat join!


waahhhhh kila tk prnh lg jtuh depn org ramai setkt ni;">

mia on October 2, 2010 at 12:35 AM said... BALAS

kila :
hahahaa..seyes kila..mmg malu gile kot..siap kawan3 amek pic tau..mia tutup muke dgn buku time mmber amek pic..kureng asam..da le gile kuat bunyi die..

nusha on October 2, 2010 at 12:43 AM said... BALAS

ala kak mia..
sy teringin nk join tp xde masa nak taip..
lau lusa tamat,ok gak..
ni esok,aisey..
tuan blog yg anjur,tmbhkn lg tempoh join leh???
huhuuh...

mia on October 2, 2010 at 12:45 AM said... BALAS

hahhaa..akak pon bru je dpn tadi dik..tu yang tros post kan entry lama..xpe3..kalu sempat, join la ek..

Nur Hawa Mohd Zin on October 2, 2010 at 1:17 AM said... BALAS

heheh..kena tag...nak kena ingat peristiwa yang memalukan ni...ape ye..huhu

mia on October 2, 2010 at 1:32 AM said... BALAS

hawa :
oh yeh oh yeh...awe join jum..jum la..jumla..hehe

~SukEMakAn~ on October 2, 2010 at 3:07 AM said... BALAS

alamak
ade ke kesah memalukan
xhengat da
T________T
tanx ye tag ina mia
=)
nati malam kalu ade kessah ina join
heeeeee~

mia on October 2, 2010 at 3:34 AM said... BALAS

fazlina :
hehhe..tq ina..

Nur Hawa Mohd Zin on October 2, 2010 at 6:04 AM said... BALAS

heheheh..ngah cari cerita yang memalukan ni..lalalal

mia on October 2, 2010 at 6:38 AM said... BALAS

hawa :
yeahhh...tgh tunggu ni..hohoh

skool on October 2, 2010 at 9:35 AM said... BALAS

hehee...pasni hati2 ok syg..jalan pndang bwh tau..=P

mia on October 2, 2010 at 11:09 AM said... BALAS

syg :
ahahahah...baekkk

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan