--> Ayah..selamat ulang tahun.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Tuesday, October 12, 2010

--> Ayah..selamat ulang tahun..

Dicatat oleh m i a di 8:44 AM
Assalamualaikum..


hari ni 12 Oktober 2010.. hari ni juga hari lahir ayah saya yang sangat saya cintai..hehe

Selamat Hari Lahir En Adnan Bin Md Dali.

ewah..hehee...sape-sape yang kenal ayah saya, mesti akan tahu betapa riuhnya ayah bila jumpa dengan adik-beradik dia...style ayah saya memang unik..jumpa adik bradik mesti akan peluk then cium dahi..rasa macam disayangi tak?ohoh..itu la ayah saya..haipp..tapi khas untuk anak-anak..wifey dan adik bradik saje oke..hhehe...haa..menantu pon kena juga..(safwan, angkat kening sikit)..

 
inilah ayah saya..incik Adnan Md Dali..kacak kan?hehe

 ayah suka melayan anak-anak dia..see, ni tengah maen lawan-lawan pokok kemuncup..penah maen??hahaaa..klaka time ni...ayah and ijat, dua-dua tak moh mengalah..ehem, cik me'ah join sekali oke...hohoho


even saya da penah cakap dalam entry yang ini, tapi nak cakap juga lagi sekali..

ayah..terima kasih untuk semuanya...mia memang tak mampu nak balas semua yang ayah dah korbangkan untuk mia..semoga ayah akan selalu gembira dan bahagia selalu..sangat-sangat sayangkan ayah dan insyaALLAH, kalau dipanjangkan umur, mia mahu jaga ayah macamane ayah jaga mia..amin..amin...


saya sayang ayah saya...


~wassalam~

7 ulasan:

nusha on October 11, 2010 at 7:49 PM said... BALAS

slmt ulgtahun untuk ayah kak mia ♥

nur on October 11, 2010 at 8:17 PM said... BALAS

happy birthday to ur father- semoga hidupnya diberkati Allah sentiasa

ALL IN ONE

hamzah ian on October 11, 2010 at 8:45 PM said... BALAS

hensem..

mia on October 11, 2010 at 11:21 PM said... BALAS

nusha :
ehhee..thanks dear...

nur :
amin..amin...thanks komen ek dear

mia on October 11, 2010 at 11:22 PM said... BALAS

hamzah ian :
hensem kan??thanks komen majah..

Atiqah Adnan on October 13, 2010 at 6:53 PM said... BALAS

ayah mesti lah hensem..
tulaa kan ayah kita..
tulaaa...

mia on October 13, 2010 at 9:28 PM said... BALAS

kak long :
heheh..kan...kan...

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan