Review Blog : BEN ASHAARI

Sunday, October 03, 2010

Assalamualaikum...

siapa kenal Ben Ashaari, angkat tangan!..ohh sebelum tu, saya nak bagitahu yang saya tulis entry ni sambil makan cumijelly oke..(hoh,hape kaitan me'ah?) ok fine, saje cari idea sambil menyunyah..


1st time jumpa blog pokcik ini melalui laman facebook..dan bila da banyak kali blogwalking, memang gile popular blog en ben ni..hahaha...saya perasan, en ben ni banyak gunakan gambar dalam setiap entry beliau...betullah... biarkan gambar yang berkata-kata, pastu tulis tajuk yang makan dalam dan sikit ayat kat bawah gambar tu, gerenti budak-budak baca then gelak guling-guling..hahaha, termasuklah saya...tak percaya??mari tengok entry ini, yang ini pon best..juga yang ini....tapi yang paling saya suke ialah entry beliau yang ini..hahaha... sebab bila tengok pic baby tu duduk sambil tundukkan kepala, memang rasa nak terburai perot tergelak..hahaha

ok, kalu tak silap saya, 1st entry en ben yang saya komen ialah entry mengenai kisah rita dan aidil ... hehhee...memang habes gaya matang saya bagi komen tu..hhaha..

well, seyesly, memang masih banyak lagi yang saya tak tahu tentang dunia blog ni...tapi, saya still mencuba oke...hope super duper blogger macam en ben ini bole membantu saya melalui entry yang beliau terbitkan..

sekian,

berkhidmat untuk negara 

You Might Also Like

5 Comments

  1. en ben memang best! kak azila pun..heheh

    ReplyDelete
  2. blog adalah simple.. har har

    ReplyDelete
  3. hawa :
    hehhee...aku suka cara entry dia tulis dear..klako n seyes sikit..hehe

    hamzah ian :
    betol3...lagi simple, lagi terang mata nak baca..

    ReplyDelete
  4. hehehe.tu bukan iklan yang.tu tersilap show.kila dah apdet entry tu ;)

    ReplyDelete
  5. kila :
    hehhee..mia klik banyak kali gile3...nk make sure btol3..hehe..tq kila

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^